ALGEMEEN > Diversen > galerie/potterie in Engeland

Wij zijn in de krokusvakantie van plan naar Engeland te gaan. Ashford, Canterbury, London. Uiteraard zou ik het leuk vinden daar wat keramisten te mogen ontmoeten.
Kan iemand mij wat adressen/suggesties geven?
Vast bedankt, Hanneke

7 antwoorden

  • Hoi Hanneke,
    Wat leuk dat je daar naartoe gaat. Ik had eigenlijk een zelfde soort vraag als jij, want wij gaan namelijk in de zomer naar Schotland. Ik heb gewoon gezocht naar keramisten en keramiekbedrijven daar in Google, en zo nog best leuke dingen gevonden. Ik denk niet dat jij wat aan die sites hebt, omdat het in Schotland is, maar als je in Google zoekt kun je denk ik best wat vinden. Als je geinteresseerd bent in de geschiedenis van de keramiek van Groot Britannie, kun je het boek 'Country Pottery' van Andrew McGarva lezen. Ze verkopen dat onder andere bij Keramikos.
    Groeten, Flora
    beantwoord
  • Hoi Yoka,
    Uiteraard was ik ook al opzoek naar eea.
    Kan aan mijn computer liggen, maar ik krijg bij ieder pagina die je opgeeft een foutmelding.
    Ik ga ook even door met zoeken, mogelijk hebben anderen en jij nog ideeën?
    Groet, Bedankt,
    Jammer als het hier bij blijft.
    beantwoord
  • Hoi Yoka,
    Opnieuw eea geprobeerd, maar steeds de laatste toevoegingen in het adres weggelaten. De meeste pagina's zijn dan wel te vinden en met wat zoekwerk verder krijg ik de informatie waar ik om vroeg.
    Ga eea uitzoeken.
    In ieder geval bedankt voor de adressen.
    Groet, Hanneke
    beantwoord
  • http://www.studiopottery.co.uk/html/g_int.html
    Dit is ook nog een interessante url
    Geo
    beantwoord
  • Dag Hanneke,
    Gezien op het keramik seminar Zaltbommel:
    Jim Robison, www.jimrobison.co.uk
    en
    David en Margeret Frith, www.brookhousepottery.co.uk
    De sites zijn al boeiend
    Succes en een fijne krokusvakantie.
    Grtjs Jan
    beantwoord
  • Hoi Geo,

    Al zoekend naar de adressen die Yoka had opgegeven, kwam ik ook op deze site. Hier is zoveel te zien, dat je daar wel een dag voor uit mag trekken. Maar zeer de moeite waard.

    Hoi Jan,
    Ook deze sites even bezocht. Absoluut boeiend, ik ga gewoon niet weg, maar een paar dagen achter de pc zitten en kijken wat er allemaal aangeboden wordt.

    In ieder geval bedankt, ik ga keuzes maken voor de vakantie, want niet alles kan.
    Groet, Hanneke
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.