ALGEMEEN > Ovens > signaallampje Vanette oven

Hallo allemaal...

In de hoop dat ik van iemand op dit forum wat informatie kan krijgen wil ik graag een oproep plaatsen.

Ik ben namelijk in het bezit van een oude keramiekoven, een bovenlader, van het merk VANETTE.
Aan de voorkant zit naast de regelknop een controle-lampje, en dat is kapot.

Ik heb het lampje eruit gehaald en wil het vervangen door een nieuwe, alleen het is natuurlijk weer een bijzonder type en tot dusver nergens te krijgen.

Het is een lampje, op 220 volt, heel klein fittinkje, dik glas wat aan de top vrijwel plat is en een beetje een lens in het glas heeft aan de top.
Verder zit in het lampje een soort metalen schildje

Weet iemand waar ik een dergelijk lampje kan krijgen? (Conrad heeft het alvast NIET helaas)

Of weet iemand de importeur of fabrikant van Vanette ovens, tenminste als die nog bestaan

Ik voeg nog een plaatje toe binnenkort.

Alvast mijn dank voor eventuele reacties, Henk

3 antwoorden

  • Bij toeval ben ik net zelf te weten gekomen wat dit voor type lampje is, en nog belangrijker waar ik het kan kopen....
    Dus dit is gelijk al het einde topic.

    Met vriendelijke groeten, Henk
    beantwoord
  • heb je ook een gebruiksaanwijzing bij deze oven, ik heb namelijk een venette oven en zoek de gebruiksaanwijzing.

    gr. yvonne Arkema
    beantwoord
  • Hallo Yvonne,

    Helaas niet, ik weet niets over deze oven en er heeft ook al een ander lid van dit forum gevraagd om een gebruiksaanwijzing....die dingen zijn schaars kennelijk.

    Met vriendelijke groeten, Henk
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.