ALGEMEEN > Ovens > Ve-Ka Oven en Stanton SPS5 regelaar

Ik heb een Ve-Kaoven zonder gebruiksaanwijzing (zie foto). Bij de oven zit een Stanton SPS5 regelaar (zie foto). Ook daarvoor ben ik op zoek naar een gebruiksaanwijzing. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt, Petra
Bijlagen:
gevraagd

9 antwoorden

  • dag Petra,
    Ve Ka zelf waarschijnlijk. Ve-Ka Industrie Keramische Grondstoffen Groothandel in klei, glazuur, speksteen, gips, keramiekovens, ovens, draaischijven, boetseergereedschap, apparatuur, stapelmateriaal.
    www.ve-ka.nl
    succes hans
    beantwoord
  • Beste Hans,
    Het is mij met name te doen om de Stanton SPS5 controller die erbij zit. Ik heb de fabriek al gebeld en deze gaan op zoek in hun archief. Het is een oud model.
    Ik heb Ve-Ka zelf gesproken. Zij werken met Bentrup controllers. Welke winkel of fabriek de Stanton controller erop gezet hebben weten zij ook niet.
    beantwoord
  • dag Petra,
    dan hoop ik voor je dat ze nog iets vinden of dat iemand die het forum leest zo'n controller gebruikt.
    Misschien helpt het als je je vraag nogmaals formuleert maar dan "Wie heeft een gebruiksaanwijzing van een Stanton sps5 controller"
    succes Hans
    beantwoord
  • Hallo Petra ik heb enkele gegevens voor de sps5 serie van Stanton,data en handleiding, beide in het Engels.
    Dit zijn Pdf. files. Indien je je mailadres laat weten, stuur ik ze je.
    m.vr.gr. Henk vermeulen.
    beantwoord
  • Beste Henk,
    Het zou heel fijn zijn als je het zou opsturen.
    Hoe zijn je ervaringen met de controller?
    Kun je mij iets vertellen over het gebruik(waar ik op moet letten). Mijn emailadres: stepke@hetnet.nl
    Alvast bedankt en groet van Petra Banning
    beantwoord
  • Hallo Henk,

    Ik ben voor een vriendin op zoek naar de gebruiksaanwijzing van een Stanton SPS5 en zag op het forum dat jij iets hebt. Zou je het mij ook willen mailen? Mijn emailadres is frankvogels@hetnet.nl.

    Bij voorbaat dank,

    Frank
    beantwoord
  • beantwoord
  • Hallo Frank.
    Ga naar het adres wat onder je vraag aan mij, door Secretariaat Klei is aangegeven.
    Dit levert je zelfs meer informatie op,als die welke ik heb.

    M.vr.gr. Henk Vermeulen
    beantwoord
  • Hallo Henk,

    Ik heb reeds een mail verstuurd maar nog geen reactie ontvangen.

    Groeten.,

    Frank
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.