ALGEMEEN > Apparatuur/gereedschap > verschil tussen giffin grip / ravilco grip?

Hallo,
ik was op zoek naar een giffin grip, maar momenteel vind ik enkel aanbiedingen in Belgie van de ravilco grip. Is er verschil in de beide of gaat het hier enkel om een ander merk maar een evenwaardig produkt?
groeten Els

7 antwoorden

  • Er staat er een op Marktplaats, Els!
    beantwoord
  • Hallo Els en Let,
    Ik heb ooit een ravilco grip gehad die niet "centraal" stond wat ik er ook aan deed.
    Heb van de winkelier een andere gehad ...met het zelfde probleem!!
    Dus mijn advies als je eentje aanschaft doe het goed en neem het origineel de giffin dus!
    Wel een beetje duurder maar dan heb je ook een goede!
    Succes en groet van Anna
    beantwoord
  • De giffin grip is de originele, de ravilco is een kopie.
    De kwaliteit van de giffin grip is beter maar hij is vanwege de hogere prijs moeilijk verkrijgbaar.

    Vanwege die prijsstelling heb ik al een paar keer de originele geimporteerd. Prijs is dan wel afhankelijk van de koers van de dollar.
    minimumafname is 6 stuks.
    Bij voldoende belangstelling wil ik wel weer een aantal importeren
    de prijs verwacht ik zal tussen 150 en 175 euro liggen

    Verder is belangrijk als je er een koopt of je clockwise of counterclockwise draait.
    In Europa draait bijna iedereen counterclockwise (draairichting tegen de wijzers van de klok in) dus moet je ook een counterclockwise giffin grip hebben

    groeten
    Hans
    beantwoord
  • Weet iemand of en waar de giffin grip in B of NL te verkrijgen is?
    beantwoord
  • Bij leveranciers voor pottenbakkersbenodigdheden. Kijk voor adressen op deze website onder de link CommerciĆ«le adverteerders
    Of knip/plak onderstaand adres in je berowser:
    www.klei.nl/links/adverteerders.aspx
    beantwoord
  • Beste mensen,
    Ik heb de originele giffin grip kunnen kopen bij Mojokeramiek.

    Groetjes Sonja
    beantwoord
  • Tijdens Keramisto Milsbeek (17-18 sep) zag ik dat Ve-Ka de giffin grip ook verkoopt.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.