ALGEMEEN > Apparatuur/gereedschap > reparatie Wagner 850 E

Ik heb 8 jaar lang met veel plezier met de Wagner 850 gespoten. Gekocht bij Toma.
3 weken geleden maakte hij geen contact meer. Ik heb van tevoren geen enkel teken van achteruitgang opgemerkt.
Het servicepunt in Maarssenbroek gebeld en daar kreeg ik de mededeling dat deze modellen niet te repareren zijn en dat ik maar een nieuwe moet kopen en dat dit model ook niet meer gemaakt wordt. Toma gebeld en meneer adviseerde te proberen te spuit te openen en te kijken of er wel nog iets aan te doen is.
Hoe open je nu dit compacte ding? De schroeven zitten verstopt onder de 4 noppen.
Het is mijn super handige kennis gelukt! Bravo!
Hij heeft met een Torx 15 met een pennetje in het midden de schroeven los gekregen. Maar de schroeven zitten 85 mm diep. Hij moest daarvoor van de schroevendraaier het plastic-handvat verwijderen. Pas dan kan je met enige moeite erbij komen.
De storing lag bij de aan - uit schakelaar. Daar zat het vol met glazuurpoeder. Wel heb ik steeds veel aandacht bij het schoonmaken aan deze plek besteed...
Als oplossing heeft mijn handige kennis meteen een afstandsbediening, verpakt in een plasticfolie, meegeleverd.
Zo zie je maar weer!
Vriendelijke groeten
Maya Wuhrmann

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.