ALGEMEEN > Glazuur - programma > Glazuren samenstellen

Heb voorbeeld spreadsheet in openoffice, excel e.a. om glazuren te berekenen, , lanceer binnenkort een website op het www via Google sites. Heb nu 30 + jaar ervaring met samenstellen, diverse soorten berekeningen etc, 12000+ proefplaatjes gemaakt.
Zal op korte termijn stukje met de website hier plaatsen, dan wil ik ook met advies helpen, nb van mijn fouten heb ik het meest geleerd, daarom weet ik nu hoe weinig we echt weten, het is en blijft een empirische wetenschap, de Seger formule is prima maar garandeerd nog geen gewenst resultaat. Alle dure rekenprogramma's ten spijt ( de meeste zijn ook nog voor de USA, zijn wat mij betreft veel te duur voor wat ze bieden) Heeft U een pc met een of andere Office versie, dan heeft U alle ' tools' die U nodig heeft. Spreadsheet, database en tekstverwerker zijn voldoende om zelf een werkbaar glazuur ontwerp en opslag te maken. philippe pauwels.
U kunt een voorbeeld opvragen, pauwels95@gmail.com
of pauwels95@hotmail.com. vriendelijk groetend philippe pauwels

2 antwoorden

  • Interessant Philippe......Horen we nog waar we je website kunnen vinden?
    Die spreadsheet, is die voor iedereen te gebruiken? Ik heb op het SBB wel geleerd glazuren samen te stellen, ook met behulp van de segerformule, maar moet zeggen dat ik het nu niet meer zo uit mijn mouw zou kunnen schudden.
    groetjes, Karin
    beantwoord
  • beste philippe
    is interessant maar op welke website is dit te vinden?
    groet jannie
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.