ALGEMEEN > Glas > Slijpmachine voor glas!

Wie weet -buiten Keramikos- waar ik het beste een slijpmachine en gereedschappen en glaspoeder grof en fijn (Bullseye) kan kopen?

4 antwoorden

  • Kijk eens op glasfusing.startpagina.nl daar vind je heel veel informatie. Prettige websites zijn o.a. www.splinter.nl, www.vantetterode.nl en www.uniekglas.nl, maar er zijn nog veel meer.
    beantwoord
  • Ik vond bij toeval nog een site waar je misschien iets aan hebt: www.gekleurdglas.biz/slijpmachines-c-63.html
    beantwoord
  • Bedankt voor jullie tips!
    Heb van de keramiste Heide Nonnenmacher gehoord dat zij de glaspasta kocht bij Bullseye.com in Amerika.
    beantwoord
  • Ben terecht gekomen bij Tiffany in Bielefeld dankzij jullie tips. Zij verkopen en glaspoeder en korrels van Bullseye in de grote verpakking van ruim 2 kilo, alsmede is de glasslijpmachine veel goedkoper dan bij Keramikos.
    Ik had mijn dochter in Amerika al gevraagd om bij Bullseye eventueel te bestellen, maar de verzendkosten worden dan te hoog!
    Te weten 95,00 dollar voor alleen de 2 potten!!
    Hetzelfde verkopen ze dus ook bij Tiffany.
    Nu alleen nog nadenken of ik er uerberhaupt aan begin: ik bedoel met Pate de verre???
    Ik kan ook niet zien op de website van Keramikos of er een goed boek hierover is.
    Weten jullie misschien een goed boek hierover, of een ander adres??
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.