ALGEMEEN > Diversen > Speel niet op de man

Erger je jezelf aan iemand? Houdt dit dan alsjeblieft voor je. Dit forum is er niet om modder naar elkaar te gooien. Je kunt wel een verzoek aan de beheerder richten via info@klei.nl, dan zal deze de gebruiker eventueel aanspreken op zijn gedrag. Doe het in elk geval NIET in het topic zelf.

3 antwoorden

  • Met dank voor deze opmerking. Ik had reeds een poging gedaan dit aan KLEI te rapporteren, maar om duistere reden kwamen de mails als onontvankelijk terug.
    beantwoord
  • Helemaal mee eens.
    beantwoord
  • Ook helemaal mee eens.

    Wat vragenstellers betreft: het is niet omdat jij iets weet dat iedereen dat weet. Iedereen kan gebaat zijn met een vraag en domme vragen bestaan er niet volgens mij.
    (tip: wel eerst op forum kijken of onderwerp al behandeld is).

    Wat de antwoorders betreft: Je kan alleen maar heel blij zijn met -en respect hebben voor- mensen die geheel vrijblijvend de moeite doen om andere mensen te helpen
    met hetgeen ze weten en er vaak veel tijd insteken om het allemaal neer te typen op dit forum.
    Het zou echt zonde zijn voor alle "forumers" als iemand
    die goede raad geeft aan iedereen (vb. Lucien), hierin ontmoedigd zou worden en/of afhaken omwille van een of enkele mensen die het nodig vinden "op de man te gaan spelen" omdat ze het niet eens zijn met iets.

    Iedereen is anders en heeft een andere stijl, maar dat maakt het leven interessant. Verdraagzaamheid is een goede deugd.

    Hierbij aan alle mensen die ooit geantwoord hebben op een vraag van mij.
    HEEL ERG BEDANKT VOOR ALLE HULP!!

    Anna
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.