ALGEMEEN > Meet- en regelapparatuur > Compensatiekabel

Ik heb een thermokoppel type S gekregen. Compensatiekabel voor een type K heb ik nog wel, maar niet voor een S. Mijn zoektocht heeft tot op heden niets opgeleverd (behalve een bedrijf waar ik wat kan kopen zolang het maar minstens 500 meter is ;().
Weet een van jullie een adresje waar ik een meter of twee kan bestellen/aanschaffen??

9 antwoorden

  • Heb je al geprobeerd bij OBU warmtetechniek? Je kunt even bellen om te informeren. 077-4751834
    beantwoord
  • beantwoord
  • Dank Eric,
    Ik zal wel blond zijn (oeps, mis, kaal, en grijs!), maar ik zie op jouw link niet wat en hoe te bestellen. Of doe ik iets niet goed?
    beantwoord
  • Ik zie dat ik blond ben, s type staat er niet bij, zoek op de site met EXGG_RSX_WIRE, je hebt RS kabel nodig.
    Achteraf bedenk ik dat Keramikos het ook heeft.
    beantwoord
  • Gevonden. Bedankt Eric.
    Die aders in die kabel blijken echter een massieve kern te hebben (ik heb soepele nodig), en de minimaal te bestellen lengte lijkt zo'n 7,5 m te zijn; zo veel heb ik niet nodig.
    Ik zal Keramikos maar eens bellen. In hun webshop is jammer genoeg niets te vinden m.b.t. kabel.
    beantwoord
  • Hallo Ries,

    Je kunt ook eens kijken bij Carl Jager, keramikbedarf.de. Daar staat een ausgleichsleitung, volgens mij is dat een compensatiekabel.
    beantwoord
  • Dank je Anneke.

    Ik geloof dat ik al uit de brand ben. Ik heb op het moment een mailcountact met Bentrup, Duitsland. Zeer behulpzaam, die Claus!! Als alles goed gaat stuurt hij me vandaag een stuk kabel op (plus een nieuw relais en connector; mogelijk wordt zo mijn andere vraag, over het ombouwen van de oven, ook beantwoord).
    beantwoord
  • OK Ries. :-)
    beantwoord
  • Het is gelukt. De oven brandt!! Dank allemaal voor meedenken en reageren.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.