ALGEMEEN > Meet- en regelapparatuur > Regelaar Rohde TC 304

Deze regelaar geeft de foutmelding E 62, daar vind ik niets van terug in de gebruiksaanwijzing.
Wat gaat er hier fout? Ik hoor de magneetschakelaar aanslaan en de weerstanden zijn niet stuk (vorige vraag was verkeerdelijk TV in plaats van TC gezet) En de temperatuur wordt ook aangegeven, dus is de thermokoppel ook niet stuk.(doeme, en ik moest juist dringende proeven doen)

3 antwoorden

  • Hallo Jack,
    Hierbij de code E62 en E63

    E62 Het stookproces wordt na een stroomuitval automatisch
    voortgezet (wordt gedurende 1 minuut enkel ter info weergegeven)
    E63 Het stookproces werd na een stroomuitval onderbroken,
    omdat de kwaliteit van het resultaat niet kan worden verzekerd
    (bv. door te grote temperatuurdaling

    Met vriendelijke groet,

    John Schouren.
    beantwoord
  • Alvast bedankt voor de reactie.
    Maar er zijn nog andere kleine "geheimzinnige" dingen gaande die het normale functioneren van de oven tegengaan.
    Mijn "goeroe" leverancier gaat vandaag komen kijken en hopelijk is dan het euvel verholpen.
    Heb reeds 6 ovens zelf gemaakt en daar kon zelf de panne van verhelpen, maar die kleine Rohde oventjes zitten te kompleks in mekaar om zelf aan te prutsen.
    beantwoord
  • John, intussen is het geheim gevonden, gewoon een magneet schakelaar stuk! De vriendelijke verkoper Erik (van Willems & C°)heeft dat gisteren komen herstellen en ik heb direct de oven gevuld met belangrijke glazuur proeven.
    Zit letterlijk op hete koel om de oven open te doen, dat zal rond 16:00 uur zijn.
    En nog eens bedankt voor Uw reactie en Merry Christmas
    Groetjes
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.