ALGEMEEN > Boeken, video-s etc. > De beste pottenbakker van Engeland!

Deze kreeg ik pas geleden doorgestuurd en heb daarom afgelopen dinsdag om 22.00 uur op BBC 2 deel 2 bekeken,een aanrader!
Dus niet heel Holland bakt taarten maar wel een hoop herkenning,plezier en leer momenten!

https://youtu.be/sC1vPxmx9nc

13 antwoorden

  • wat leuk! ik ga het zodra ik thuis ben meteen bekijken!
    beantwoord
  • Bedankt voor het doorsturen, het is zo leuk om te zien
    beantwoord
  • The Great Pottery Throw Down.
    In de stijl van 'heel Holland bakt'...
    Kijk dinsdag 17 november a.s. om 22.00 uur naar BBC2!
    Onderwerp: Raku
    Herhaling op zaterdag 19.30 uur op BBC2.
    Kijk voor meer info op:
    http://www.bbc.co.uk/programmes/b06nwm7b
    beantwoord
  • Ahum, secretariaat KLEI. Is dit niet hetzelfde wat Caroline zegt? Of is de Raku uw aanbeveling?


    Re secretariaat: Is hetzelfde, was alleen even extra voor de Raku enthousiasten. Mvg Yoka
    beantwoord
  • Vooral vind ik het een leuke serie, jammer van de tijdsdruk die opgelegd wordt aan de kandidaten maar het is een "spel"programma.Gisteren heb ik wel met verbazing naar de aflevering gekeken waarbij iedereen het alumuniumoxide van de porseleinen onderdelen met de kwast aan het wegpoetsen was.Men zag het poeder in de lucht rondzweven en niemand droeg een mondmasker! Zijn wij dan te streng bezig met onze voorzorgmaatregelen? of zou het toch komen het doordat de uitzending op TV komt en het vreemd uitziet als iedereen daar staat met een masker op ?
    beantwoord
  • Hoi Sonja,zag het ook en ook ik was verbaasd,misschien ook dit door tijdsdruk of het kapje was niet op de set aanwezig?
    Verder is het echt een hele leuke serie,kijk er iedere keer weer met plezier naar en verbaas me soms over de opdrachten want je moet eigenlijk alles kunnen,hoewel er volgens mij bij de selectie van de kandidaat keramisten toch al een soort voorselectie is geweest van ervaring...maar nogmaals,er leuk om naar te kijken.
    Op naar de volgende aflevering!
    beantwoord
  • jsmmer dat het afgelopen is. We hebben tegenwoordig nooit meer dit soort programma's (bak- en kookprogramma's even buiten beschouwing latend).
    Vroeger had je tenminste nog wel leuke cursussen van Teleac ofzo. De cursus van Nieneke Lamme, boetseren, was voor mij de eerste aanraking met klei. Jammer dat ze zijn verdwenen. Ik hoop echt dat The Great Pottery Throw Down op zijn minst elk jaar gaat terugkomen :)
    beantwoord
  • De serie is afgelopen en via de BBC kun je het hier in Nederland niet terugkijken. Ik heb de serie gemist en zou hem toch graag willen zien. Heeft iemand een oplossing?
    beantwoord
  • Vanaf 21 december wordt de serie herhaald op BBC2
    Kijk voor de juiste tijden op:www.bbc.co.uk/.../upcoming
    beantwoord
  • of via een torrent site DL, dan kun je ze kijken wanneer te wilt.
    beantwoord
  • Hier kan je ze terugkijken: www.dailymotion.com/.../the+great+pottery+throw+down/1
    beantwoord
  • Even zoeken op creatief en op
    the Great Pottery Throw down.
    beantwoord
  • https://vimeo.com/115260567

    Groeten uit Belgiƫ
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.