ALGEMEEN > Discussieforum > Karakter

Naar aanleiding van de vele reacties op deze topic het volgende.

De basisregel is altijd respect tonen en niet op de man spelen. Erger je jezelf aan iemand. Houdt dit dan aub voor je. Dit forum is niet om modder naar elkaar te gooien. Je kunt altijd een bericht sturen naar de moderator via info@klei.nl. De moderator zal dan de gebruiker eventueel aanspreken op zijn/haar gedrag.

KLEI stelt de antwoorden van professionele keramisten op de vele vragen zeer op prijs en hoopt dat zij hun kennis nog lange tijd willen delen op dit forum.

Het spreek voor zich dat alle reacties van het forum zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Namens KLEI
Yoka van Hattum

6 antwoorden

  • Hier kan ik mij volledig bij aansluiten.
    Ik lees altijd graag de reacties van de "professionelen" die de moeite nemen om hun kennis met ons te willen delen! En als zij onderling wel eens van mening verschillen is dat ook zeer leerzaam, want dan ga je zelf ook meer over het een en ander nadenken.
    Ik hoop nog veel van jullie allemaal te mogen leren!

    groet,
    Coosje
    beantwoord
  • mee eens. Ik heb erg veel respect voor de kennis, hun tijd en onaflatende energie die de professionals aan dit forum besteden.
    beantwoord
  • Dag Yoka,
    Dank voor je mail, ik had het inmiddels gelezen en ben het helemaal eens met je stelling , had ook wel verwacht dat dit onderwerp verwijderd zou worden.
    Het forum is voor mij van grote waarde om kennis te vergaren/delen en terecht te kunnen voor vragen.
    Ik vind het heel bijzonder dat de zeer deskundigen hun tijd geven aan het forum. Dank.
    Een goed weekend.
    vr groet, truus w.
    beantwoord
  • Ik ben het er helemaal mee eens, Ik vind het geweldig de energie wie professionals hier in steken.
    beantwoord
  • " Ik ken geen zekere weg naar het geluk,
    wel een zekere naar het ongeluk:
    trachten het iedereen naar zijn zin te maken."
    PLATO

    Hartverwarmend te vernemen dat de inbreng van de professionals zo gewaardeerd wordt. Een steen in de rivier kan al een verschil maken en zijn loop zal nooit meer dezelfde zijn.
    beantwoord
  • Mooie woorden!!!
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.