ALGEMEEN > Foto op keramiek, transfers etc. > maatwerk transfers (en vaatwasser?)

Heeft iemand ervaring met de transfers van http://maatwerktransfers.nl/

Ik ben een beetje rond aan het kijken en deze komen in vergelijking met andere leveranciers erg goedkoop uit de bus.

Verder een algemene vraag, wat is jullie ervaring met servies met transfers in de vaatwasser?
Dit zal natuurlijk met de kwaliteit van de transfer te maken hebben en ik denk dat wassen met de hand sowieso beter is maar mocht het niet anders kunnen.
Mijn ervaring met servies in de vaatwasser is dat de print door de jaren heen vervaagd, dus de houdbaarheid van het servies is minder zogezegd. En dan maakt het niet uit of het een eigen gemaakte transfer is of iets industrieel van de IKEA

Ik zou dit mee willen geven aan degenen die werk van mij kopen zodat ze niet voor verassingen komen te staan.

1 antwoorden

  • Deze techniek is er nog niet zo lang. Ervaringen met dit type transfers op serviesgoed dat lang is gebruikt zijn er waarschijnlijk nog niet. Informeer hierover bij de leverancier, zou ik zeggen. Deze is zeker betrouwbaar.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.