ALGEMEEN > Glazuur - programma > Glazurenspiel

Ik zou dit programma graag gebruiken, maar dit is blijkbaar niet mogelijk op een recente pc.
Bestaat er een vergelijkbaar programma?
gevraagd

4 antwoorden

  • Marleen, heb je het al getest of het werkt op je pc? Het zou goed kunnen dat het wel gewoon werkt. Ik ben, voordat ik keramist werd, systeembeheerder geweest. Als je het graag wil gaan gebruiken, kan ik eens kijken of ik het werkend krijg. Ik gebruik zelf Windows 7. Maar als het daarop werkt, zou het in principe ook op Windows 10 moeten werken. Laat maar weten, dan stuur ik je m`n e-mail adres waar je het heen kunt sturen. Op internet kan ik het programma iig niet vinden.
    beantwoord
  • Weet je zeker dat het zo heet?
    Spiel is duits en dus zal het ook wel Glasuren (met een s dus) zijn, lijkt me.
    Weet niet of dit iets oplost.
    beantwoord
  • Marleen zit in de buurt. De officiĆ«le naam is "Das Glazurenspiel" en wordt in een powerpoint ( te vinden op: www.byteboss.com/view.aspx?id=2671523&name=comp%26glazuren , bijna op het laatst) vergeleken met CeramDat - David Hewitt, GlazeMaster - John Hesselberth, Insight - Tony Hanson, Matrix - Lawrence Ewing. Maar dat is dan ook wel de enigste verwijzing.
    beantwoord
  • Nee Frans, sorry, je hebt gelijk. Het is "Das Glasurenspiel" (met een "s") van Gustav Weiss.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.