ALGEMEEN > Apparatuur/gereedschap > Kilns & furnaees tsf 25.ht keramiek oven

Goedemorgen!

Ik kan genoemde oven voor een prikkie op de kop tikken.
Ik kan alleen nergens een gebruiksaanwijzing oid vinden, de naam komt nergens terug.

Jullie een idee waar ik onder moet zoeken?

En wat zijn jullie bevindingen over deze oven?

Dank!
gevraagd

6 antwoorden

  • Ps: mijn antwoord is die voor de andere. Ik moet nu weg dus kan geen antwoord geven op deze oven. Ik hoop dat een ander je wat meer info kan verstrekken.
    beantwoord
  • Jep, op een van de afbeeldingen staat "sure fire kilns". Als je daarop zoekt, kom je hierop uit: http://www.kilns.co.uk/ . Even op type zoeken en anders een mailtje sturen naar hen of ze een handleiding willen opsturen. Succes!
    beantwoord
  • Het bleek idd ook furnaces te moeten zijn en geen furnaees. Heb ze inmiddels idd een mail gestuurd, op de site is helemaal niks te vinden.
    Wel via een ander gezien dat het om een electrische oven gaat. U hier toevallig ervaring mee en een.mening over?
    Bijlagen:
    beantwoord
  • Oe. Ik heb mazzel. Net een vingerling op de kop getikt. Is dat wat?
    Bijlagen:
    beantwoord
  • Het is een elektrische oven. Verder heb ik geen ervaring met deze ovens. Lijkt me wel een nette oven zoals ik hem op marktplaats zag (als het die van Westwoud, NH is)
    beantwoord
  • Was inderdaad die van westwoud. Bedankt voor de info en moeite! Hoop nu op iemand die het verschil tussen beide misschien weet, dus de kilns en de vingerling sunvic...
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.