ALGEMEEN > Ovens > veka oven

Beste allemaal,
Sinds een paar weken werk ik op een school waar een Ve-Ka oven staat ( kvk 180 S_5ah) Maar niemand weet hoe die werkt. Thuis heb ik een eenvoudig kilnsitter oventje en kom hier dus helaas ook niet uit. Heeft iemand voor mij een gebuiksaanwijzing of beschrijving. Ik heb het idee dat het een half automatische oven is. Op de site van Keramikos staat dit type niet en ook op dit forum onder kopje 'gebruiksaanwijzingen' niet, net zoals op de site van Ve-ka zelf.
Alvast bedankt!
groetjes Albertine

6 antwoorden

  • Ola Albertine,

    Het zegt het al een ve-Ka oven dus daar moet je ook zijn voor verdere info.
    Je kunt telefonisch kontakt met ze opnemen en het type nummer doorgeven en ze mailen het zo door. Heb ik ook een keertje voor iemand gedaan en het was toen geen probleem. Ve-Ka te Dreumel is ook een groothandel in artikelen en benodigheden voor keramiek.
    het telefoonnummer heb ik nu even niet maar dat zal wel op hun site staan.

    Ik hoop dat het lukt groetjes, Suus
    www.suuskeramiek.com

    beantwoord
  • Bedankt Susanne,
    Ik heb Veka eens ergens anders over gemaild en nooit een antwoord gekregen helaas, maar misschien is bellen de oplossing. Ik zal het proeberen.
    groetjes Albertine
    beantwoord
  • Artie verkoopt deze oven en hebben daar waarschijnlijk een gebruiksaanwijzing van.
    Het loont ook vaak de moeite om eens te kijken op de site van de fabrikant van de regelaar die op de oven zit.

    Frans
    beantwoord
  • hallo Frans,
    Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik contact met Ve-Ka gehad. In de loop van de week zal ik een gebruiksaanwijzing krijgen. Bedankt voor je tip om ook nog site van de farbikant van de regelaar te kijken, dat zal ik zeker ook nog doen.
    beantwoord
  • Nog een kleine toevoeging. Het verbaasd me, dat Ve-Ka niet geantwoord heeft. Kijken bij andere fabrikanten heeft geen zin, omdat dit type regeling al 17-18 jaar niet meer geleverd/fabriceert is. Mocht er nog problemen zijn mail dan naar reyden@ve-ka.nl en men krijgt gegarandeert op korte termijn antwoord.
    beantwoord
  • Hallo Lex,
    Het heeft even geduurd maar heb toch inmiddels gelukkig een gebruiksaanwijzing ontvangen.
    Bedankt voor je reactie.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.