ALGEMEEN > Glazuur - problemen > wat is er fout gegaan

Halo allemaal, wie kan mij helpen ik heb dit beeld ingesmeerd met aluminium oxide 'GS 4003 van Silex'aangemaakt met water met daarin preptapon en bindmiddel ┬┤SP 4600 ook van Silex Lekker dik ingesmeerd, en het grootste gedeelte weer weggepoetst met een spons toen gelijk 2 lagen mat transparant er overheen en gebakken bij 1050 graden volgens mij is het niet de bedoeling dat aluminium oxide er zo uitziet na de stook wat is er fout gegeaan,
Alvast bedankt voor enige reactie groeten Marc
gevraagd

7 antwoorden

  • hier alsnog de foto
    Bijlagen:
    beantwoord
  • Ik had geen ander resultaat verwacht Marc
    Aluminiumoxide smelt ver boven de 1600 graden dus bij 1050 graden gebeurt er niks mee.

    Frans
    beantwoord
  • OKE!!!! Bedankt voor dit verhelderende antwoord ;-) Foutje dus............ Kan ik het nog wel gewoon over glazuren?

    Gr. Marc
    beantwoord
  • overglazuren kan Marc maar op de plekken waar aluminium zit kan het nog wel ruw aanvoelen

    Frans
    beantwoord
  • Goed dat moet dan maar zo is het niet lelijk maar ik ben er niet tevreden mee dus ik ga het proberen. in iedergeval bedankt voor je antwoorden
    beantwoord
  • hoi hoi, het zou leuk zijn wanneer je een foto van het beeldje plaatst wanneer deze opnieuw is behandeld.
    Ben benieuwd................
    groetjes
    beantwoord
  • ga ik zeker doen

    Gr. Marc
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.