ALGEMEEN > Klei - algemeen > verkoopadressen chamotte klei

Hallo,
Weet iemand waar ik bij mij in de buurt (Roosendaal) chamotte klei kan kopen of via internet kan bestellen??
Ik heb het tot nu toe in Breda gehaald maar kan daar niet vlakbij parkeren en moet dan de hele stad door met die klei, daar is het mij te zwaar voor!
Groetjes Marjon.

8 antwoorden

  • Dag Marjon.
    Wij zijn niet specifiek een winkel voor grondstoffen en klei, maar uit eigen voorraad verkopen wij een beperkt assortiment klei.
    K 123, K 130 hebben we ruim op voorraad.
    Voor onze gegevens www.pottenbakkeropdegrens.nl
    Goirle is iets verder als Breda, maar je kan voor de deur gratis parkeren.
    groetjes, Hans
    beantwoord
  • Hallo Marjon,
    In Bergen op Zoom Verkopen ze het bij Poppenatelier Jeannette wel even 2 dagen van te voren bestellen.
    In Halsteren Verkopen ze het bij Papiral dit is echter een groothandel voor scholen, en moet je dus of via een school kunnen kopen of een kvk nummer hebben

    Groeten,
    Marc Hellemons
    beantwoord
  • Hallo Marjon.

    Ik woon in Schijf en haal mijn klei (met en zonder chamotte)normaal bij Silex,''s Hertogenbosch.
    Dit met een 20 tal pakken ,je krijgt er dan ook een korting(Creaton klei +/- 5 a 6 euro).
    En is best een groot verkoopbedrijf.
    Ook dicht bij te parkeren ,gratis .
    Prima bediening.

    Ook haal ik klei bij van de Leemputten in Belgiƫ in Lier(zonder korting).
    Bediening minder vriendelijk te noemen,kortbij te parkeren,gratis.

    Ook in Kalmthout ook Belgiƫ haal ik mijn klei(zonder korting,prijzen niet meer bekend).
    Dit is het kortste bij Roosendaal gelegen.
    Adres is G Niemans
    Kunstambachten
    Kerkeneind 28
    2920 Kalmthout
    03/6666258 Fax 03/6663521
    Openingstijden zijn;Dinsdag - Vrijdag 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 18.00 uur
    De zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.
    Je kan voor de deur parkeren,gratis.
    Ook kan je er klei en andere benodigdheden tevoren bestellen.

    Met een keramiekmarkt gebeurd het wel eens dat ik dan ook klei van aldaar meeneem,ligt eraan hoe het met de voorraad is gesteld en ook de prijs (3 euro per pak gebeurd wel eens).
    En of het verkoopadres aldaar in de buurt is .
    Met de keramiekmarkt in Swalmen, gebeurd het wel eens dat ik dan mijn voorraad aanvul (ook in Swalmen,Robbelien met korting ).
    En niet alleen klei maar ook andere grondstoffen.

    Verder ga ik ook naar Centrum voor de Kunsten in Roosendaal.
    Doe er boetseren op de donderdag en doe aldaar de klei kopen die ik daar nodig heb prijs 8.90 euro per pak.

    Ik hoop dat ik je opweg geholpen heb Marjon,dit met klei aankoop adressen.
    Is het wat voor je ,graag een tip bv bij je vraagstelling te zetten.
    Dat er ook anderen hobbyisten er mee geholpen zijn,mits je wil.

    Met vriendelijke groet,Toon Naenen.
    beantwoord
  • Bedankt allemaal voor de reacties.
    Ik zal kijken waar ik het het beste kan halen.
    Groetjes Marjon
    beantwoord
  • Hallo Marjon,

    In Bergen op Zoom Verkopen ze het bij Poppenatelier Jeannette wel even 2 dagen van te voren bestellen.
    In Halsteren Verkopen ze het bij Papiral dit is echter een groothandel voor scholen, en moet je dus of via een school kunnen kopen of een kvk nummer hebben

    Groeten,
    Marc Hellemons
    beantwoord
  • ik zit in dordrecht en lever alles
    atelier ECRU
    vrieseweg 17
    3311 nt dordrecht
    beantwoord
  • Bedoeld u dat u thuis levert of verkoopt u middels een winkel?

    Groet Marjon
    beantwoord
  • Hallo Marjon,

    In Eindhoven zit een groothandel (Lucas Vakmaterialen B.V.) in creatieve materialen. Zij leveren een enorm assortiment keramische materialen uit voorraad. Op locatie (Hastelweg 260-D) is de geregistreerde kunstenaar van harte welkom en iedereen die een KVK-nummer bezit. Particulieren kunnen via de website bestellen en na ontvangst van de iDEALL betaling wordt de bestelling keurig thuisbezorgd. Kijk maar even op www.lucas-vakmaterialen.nl

    Groetjes, Marjo
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.