ALGEMEEN > Boeken, video-s etc. > Gezocht boek Karel Kurstjens

Hoi ,

Ik zoek het boek "Draai en glazuurtechnieken voor beginners en gevorderden". Weet iemand of het nog en zo ja waar het te verkrijgen is?

Godfried

4 antwoorden

  • Wie weet is het nog te verkrijgen in de boekhandel:

    ISBN 3-9801885-1-5 of op het adres:

    Drukkerij Kanton Weert
    Hoogveltstraat 6
    6002 BS Weert
    Postbus 144, 6000 AC Weert
    Tel. (8 jaar geleden) 0495-532170
    Fax ( idem ) 0495-533055

    Succes, Jook.
    beantwoord
  • Draai- en glazuurtechnieken voor beginners én gevorderden, K.C. Kurstjens.
    Uitgave: Weert [Kurstjens]1995
    ISBN: 9090097848.
    beantwoord
  • Hoi,
    Gezien bovenstaande berichten rouleren er twee verschillende ISBN nummers, da's raar. Het nummer van Drukkerij Kanton is niet meer in gebruik. Ik heb via 1850 een ander nummer gekregen (0495-531508) en dat is eveneens niet in gebruik. Toen een boekhandel gebeld. Het boek is bij hun bekend. Is particuliere uitgave en zij moeten het bij de familie Kurstjens privé bestellen. Hun prive-nummer is echter óók afgesloten...
    Via nummerinformatie hoor ik dat ze een geheim nummer hebben.

    Als het boek dan niet meer leverbaar is, kan ik dan van iemand een kopie maken?

    Groet, Godfried
    beantwoord
  • Ik ken het boek. De openbare bibliotheek in Leiden heeft het (centrale vestiging).
    www.obl.nl

    Misschien hebben andere bibliotheken het ook in bezit.
    Anders is het aan te vragen (bij de eigen openbare bibliotheek) via het interbibliothecaire leenverkeer voor een paar eureo.

    Auteur K.C. Kurstjens
    Titel Draai- en glazuurtechnieken voor beginners én gevorderden / K.C. Kurstjens ; [foto's: Nanou Kurstjens ... et al. ; red.: Raoul Kurstjens]
    Uitgever Weert : [Kurstjens], 1995
    Pagina 92 p ; 30 cm
    ISBN/ISSN 9090097848
    Trefwoord Pottenbakken
    SISO 624.4

    Peter
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.