ALGEMEEN > Ovens > Nabertherm N100 en C8 regelapparatuur

Ik heb een Nabertherm N100 staan, maar er geen gebruiksaanwijzing bij. Wie zou mij kunnen zeggen hoe ik hieraan kan komen.
Ook heb ik een C8 regelapparatuur zonder beschrijving hiervan zoek ik ook een beschrijving Als het kan een nederlandse beschrijving.


3 antwoorden

  • kijk voor de oven op: www.nabertherm.com/.../artscrafts_kammeroefen
    Via de site www.keramikos.nl zijn handleidingen over diverse regelapparatuur te downloaden.
    beantwoord
  • Deze site kende ik al maar de folder heb ik al. Het liefst zou ik wat betere informatie willen hebben omtrent de schakelapparatuur, zoals kan je deze ook gebruiken voor glas en hoe moet ik dat precies instellen en zo nog veel meer dingen

    beantwoord
  • Wat betreft de oven N100 is de "gebruiksaanwijzing" niet meer dan de site van Nabertherm geeft, zoals aangegeven door het secretariaat.
    Betreft de regelapparatuur staat C voor controler, zoals D voor diesel. Als er TC staat, wil zeggen TemperatureControle, en dan het typenummer 8, zoals bij een auto. Maar om de nodige info te vragen is wel de merknaam nodig, zoals Bentrup, Pyrotec, enz. Als dit niet op de buitenkant staat zul je eens binnenin moeten kijken. De meeste verdelers verstoppen dit achter hun eigen label.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.