ALGEMEEN > Atelier/werkruimte > Handschoenen katoen of latex?

Lees ik in het onderwerp: "Strepen in het glazuur", dat er katoenen wegwerphandschoenen in de handel zijn.....

Zoals benoemd wordt in het bovenstaand onderwerp wordt er ook door mij veel gebruik gemaakt van latex handschoenen.
Daarin zal ik niet de enige zijn, neem ik aan.
In dit onderwerp wordt ook besproken dat de latex handschoenen nogal "zweten"... Ik vind ook dat bij langdurig gebruik "het" een "natte toestand" wordt. :-)
Daarom spreken de katoenen handschoenen mij wel aan!
Nu dan de vraag: waar halen we deze???
Ondanks dat ik in de zorg werk heb ik geen idee waar deze te halen of men moet bij de apotheek zijn??
Dan zal er ook een hoger prijskaartje aan hangen?

Ben benieuwd!!

Groetjes: Marrie

3 antwoorden

  • Marrie, kijk eens op: www.rajapack.nl/.../...n-interlockhandschoenen.htm
    De prijs: 0,58 per 2 paar, 0,52 per 6 paar en 0,49 per 12 paar.
    En waarschijnlijk zijn er via internet nog wel meer verkoopadressen te vinden.
    Groet, Yoka

    beantwoord
  • Meteen even gekeken Yoka en daaruit ook mijn conclusies kunnen trekken.
    Het is niet mijn bedoeling om aan te vallen maar de latex handschoenen zijn bij Rajapack een stuk duurder(daar komen dan voor mij de verzendkosten ook bij) dan bij de ALDI en wanneer ze bij de ALDI in de reclame zijn, profiteert men dubbel....

    De katoenen handschoenen (waar het nu dan om gaat) in ons geval (bij Rajapack) geven bij mij de indruk (op de op de site getoonde foto) een niet goed passende handschoen aan en is te ruim bij ringvinger en pink.
    Ik vraag me af of zoiets niet een eventuele verkeerde bestelling voor mij zou kunnen betekenen.... ( te bestellen voor mannen en vrouwen en daardoor mis ik een maat??)

    Bij het fijne werk heb je alle vingers nodig en een té ruime handschoen belemmerd in de bewegingen.
    Ik had een wat duurdere prijs wel verwacht maar voor een "meer" betaling hoop ik ook op een passend exemplaar.
    Ik hoop dan ook op een antwoord die me wat dichter bij huis een passend exemplaar kan aanbieden dan via internet waarvan ik de waarde niet ken en moet uitgaan van de foto.
    Evengoed bedankt voor de supersnelle informatie en inderdaad: verkoopadressen genoeg op internet maar helaas biedt men verder geen ervaringen aan.
    Ik wacht dan nog even de ervaringen af van eventuele anderen, vóórdat ik mijn "natte handen" droog ervaar met andere handschoenen.

    Groetjes: Marrie.

    beantwoord
  • Marie van dat soort katoenen handschoenen kan je vinden bij zaken waar ze schildersbenodigdheden verkopen. Ze worden door kunstschilders vaak gebruikt om geen 'vieze' vingers op hun werk te krijgen tijdens het inlijsten enz. Misschien is er zo een zaak bij jou in de buurt? succes,
    Marga
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.