ALGEMEEN > Diversen > inspireren

Hallo,
Twee jaar geleden heb ik mijn eigen atelier gekregen. Na 20 jaar samenwerken met cursisten dacht ik dat dit de oplossing was. maar ik mis mijn inspirerende dingen.Praten over kleur en vorm en gedachten. Ik zoek eigenlijk een maatje om hierover te discussieren. Misschien om samen dingen te doen op keramiekgebied.
Ik woon in Noord Limburg. Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben?
gevraagd

8 antwoorden

  • Noord Limburg is mij iets te ver, maar mailcontact zie ik wel zitten. Praten/discuseren kan ook heel goed over de mail. Ik heb sinds een jaar ook een eigen atelier. En soms kan ik ook wel wat inspiratie gebruiken. Ik ben slecht ter been, dus samen dingen ondernemen, dat gaat met mij niet lukken. Ook reizen is voor mij erg lastig. Ik ben dus al erg blij met dit forum, maar wat meer persoonlijk mailcontact spreekt mij erg aan.
    beantwoord
  • Hoi Anne, dank voor je reactie. Als we dit willen gaan doen dan wil ik wel graag dat we deze (toch persoonlijke ) discussies voeren via onze eigen emailadressen. Lijkt je dat wat?
    beantwoord
  • ja, dat lijkt mij wel wat.
    Als je op mijn naam klikt dan kan je mij prive mailen.
    beantwoord
  • hallo tiny
    heb ik ook last van
    heb 3jaar geleden de opleiding keramiek in gouda afgerond
    eens in de 3 mnd komen we (groepje) nog bij elkaar maar de afstanden zijn zeer groot
    waar woon je
    ik woon in boxmeer
    is dit vlakbij je
    groetjes marly
    beantwoord
  • Hallo Tiny,
    Toevallig kwam ik bij jou vraag terecht.Ik zia de datum van jou vraag en dit is inmiddels al een tijd geleden.
    Ben je inmiddels al voorzien?
    Ik woon in m.limburg en mischien zouden we samen iets kunnen ondernemen?
    Wat voor werk maak je?
    Mocht je contact willen dan hoor ik het wel.
    Groet gerda
    beantwoord
  • Hallo Gerda,
    Wat leuk dat er na zo,n lange tijd nog een reactie komt. Ik was al voorzien, maar dat is plotseling opgehouden.
    Dank daarvoor. En ja, ik zou dat leuk vinden, maar zoals je gelezen hebt graag via onze eigen email. Bovendien woon ik ook in midden Limburg dus misschien kunnen we zelfs wel iets afspreken. Ik maak voornamelijk abstracte beelden op dit moment en probeer mij toe te leggen op patineren, maar het valt niet mee om een goed recept te vinden of uit te dokteren. Heb zelfs contact gehad met een franse keramist, die in de Klei stond. Hij vond dat ik dat zelf maar moest uitzoeken. Wel leuk hoor. Verder heb ik maar een kleine oven, dus doe alles in stukken. Dat gaat nu redelijk goed. Afijn nu weet je alvast een beetje. Ik hoor nog van je?
    Groetjes Tiny
    beantwoord
  • Goedemiddag Tiny...
    Het "wonder" van internet noem ik het maar.....
    Het lijkt mij wel leuk om contact met jou te maken via dit medium...
    maar ik heb geen e-mail adres van jou.
    Hartelijke groet Gerda
    beantwoord
  • Hallo Gerda,
    mijn emailadres is ccmmeilink@hotmail.com
    Tot mails
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.