ALGEMEEN > Ovens > Nabertherm-gebruiksaanwijzing

Heeft iemand ervaring met de P-300 controller van Nabertherm inzake ovenprogramma-instellingen ?
Heb net een nieuwe oven en zou die eerst leeg moeten laten bakken als volgt : in 6 uur verwarmen tot op 500 °C, dan met volle belasting tot op 1050 °C stoken om vervolgens 1 uur aan te houden alvorens natuurlijk te laten afkoelen. Kan iemand mij hierbij een handje helpen ? Bestaan er tevens vooropgestelde programmafuncties voor de verschillende baktemperaturen ? Alvast bedankt op voorhand.

2 antwoorden

  • Veronique, het is mij niet duidelijk of je de gebruiks aanwijzing van de P300 nu wel of niet hebt. Zo niet probeer die dan eerst te krijgen via www.kracht.nl, www.nabertherm.nl en ik weet zeker dat Keramikos een zeer behulpzame firma is. Zo ja, dan lijkt het me geen groot probleem, toch ?
    beantwoord
  • Hallo Veronique,
    Zit met dezelfde vraag. Ook een nieuwe oven en liep met de gebruikershandleiding tegen hetzelfde aan. Kan jij inmiddels mij even op weg helpen! Ik zit ook met het invoeren van de afkoeling na glazuren. dat zou in stapjes moeten gaan en ik heb dat nog niet echt kunnen ontdekken! Alvast bedankt!
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.