ALGEMEEN > Website NIEUW > forums - nieuw berichten vinden

Wat een verrassing, die nieuwe site. Mooi.
Wat ik mis bij de fora is de functie om alle nieuwe berichten sinds x dagen te vinden, wat ik op de oude site erg handig vond.
Verder is het me een raadsel wat het vakje 'stemmen' bij de nog niet beantwoorde vragen betekent (warvan een aantal trouwens al wel antwoorden heeft).
Is er ergens een uitleg over de nieuwe site te vinden?

2 antwoorden

  • Hallo Keramir,
    Ik vond het eerst ook verwarrend, maar wanneer je even de tijd neemt, dan zie je dat de nieuwe website van klei heel mooi en handig is uitgevoerd, verbaas me erzelf over hoe deze site zoveel informatie zo duidelijk kan weergeven;lof voor de ontwerper en uitvoer.
    Het antwoord op je vraag;links op de pagina onder het kopje forum staan 3 trefwoorden, de bovenste aanvinken en je krijgt de informatie van de laatst gestelde vragen.
    Het stemmen zal te maken hebben met de beoordeling van het antwoord,cq advies op de gestelde vraag.
    Heb je gemerkt dat je ook je eigen vragen en antwoorden terug kunt lezen, wanneer je rechtsboven bij het openen van de site naast je naam vinkt.
    Je merkt; ik ben helemaal om, wb de nieuwe site.
    Succes!
    vr groet,
    truus w.
    beantwoord
  • Dag allemaal,

    Natuurlijk was iedereen gewend aan de oude site, die sinds april 2004 operationeel was. Maar... de vormgeving was niet meer in lijn met die van het tijdschrift en de navigatie binnen de site was niet echt logisch en duidelijk. Natuurlijk, als je ergens aan gewend bent voelt iets vanzelfsprekend terwijl het voor een nieuwe bezoeker beslist anders is.

    Met de nieuwe site hebben we zowel vormgeving als navigatie helemaal opnieuw ontworpen. De verbinding met het tijdschrift is beter en de navigatie is logisch. Bovendien hebben we een aantal functies toegevoegd die eerst niet aanwezig waren.

    In het forum zie je bijvoorbeeld rechts hierboven de 'duimpjes' en 'vinkjes' uitgelegd. Ze helpen de bezoeker om te zien welke vragen en antwoorden door de deelnemers aan de discussie worden gewaardeerd of welke antwoorden als juist worden ervaren.

    Er zijn in het forum nog veel meer functies toegevoegd, zoals zoeken via trefwoorden, relatieve tijdsaanduidingen (bijvoorbeeld: 3 dagen geleden in plaats van 19-09-2012), een puntensysteem per bezoeker dat aangeeft hoe actief hij of zij is en goede antwoorden geeft. En nog veel meer.

    Ontdek de site, net als Truus Westerink deed. Neem er even de tijd voor, het is zeker de moeite waard en de meeste vragen worden zo vanzelf opgelost. Als er nog vragen overblijven, stel ze dan gerust via het forum. Als je het trefwoord 'forum nieuw' kiest blijft alles mooi bij elkaar.

    Er zijn problemen die we niet in de hand hebben, bijvoorbeeld de indexering van de site door Google. Omdat dit een nieuwe site is hebben zij tijd nodig om de zoekmachine weer correct te laten werken. Dit was bijvoorbeeld het geval met het 'zoekraken' van afbeeldingen die via Google gezocht werden.

    We hebben besloten jullie reacties tot 1 oktober af te wachten en dan te zien of er nog aanpassingen nodig zijn en zo ja welke. Tot die tijd wijzigen we alleen functies die duidelijk niet in orde zijn.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.