ALGEMEEN > Foto op keramiek, transfers etc. > Wil wil me adviseren over transfers?

Hoi. Ik wil transfers gaan proberen. Wie werkt er mee en kan me adviseren? Ik lees over transferpapier. Hoe werkt dat? En ook over schilderen met pigment en dat coaten. Vooral over het laatste ben ik benieuwd naar jullie ervaring.
Ik kan transfers laten maken bij een zeefdrukkerij. Wie doet dat wel eens? Alvast bedankt!

1 antwoorden

  • Hallo Ilse.
    Ook ik had het idee om "dat maar eens even te doen" maar na een weekendcursus in Limburg ben ik daarvan zeker genezen.Je moet best veel aanschaffen,heel veel oefenen en eigenlijk is het resultaat wel geslaagd,veel geleerd en gezellig om het in een groepje te doen, maar niet al de moeite waard om wat je er allemaal aan tijd geld en energie in moet steken.
    Zou je daarom aanraden om op de site dit weekend,wat gegeven wordt via www.josehlen.nl eens te bekijken en misschien eens uit te proberen of het voor jou de moeite waard zou zijn.
    www.liavanham.nl geeft daar heel prettig en goed les,daar ligt het zeker niet aan,maar ik vond het voor mezelf teveel "gedoe"om het mezelf aan te leren.Heb dan ook gelijk informatie ingewonnen bij een zeefdrukkerij!!Ieder zijn vak tenslotte!!
    De vraag is al eerder gesteld op dit forum en ik weet dat er zat informatie op internet staat met filmpjes en al,misschien heb je daar ook wat aan?
    Succes met je zoektocht.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.