ALGEMEEN > Ovens > handleiding Vingerling 262

Ben op zoek naar een handheiding van een vingerling oven type 262 en uitleg over de bijbehorende regelapparatuur

2 antwoorden

  • Dit staat ook al elders op dit forum,

    dit vond ik op internet na het zoeken naar vingerling die inmiddels gesloten is ,ik zou het proberen bij onderstaande firma voor informatie en een eventuele gebruiksaanwijzing. zelf stook ik in een vingerling zonder automaat dus als je handmatig moet stoken kan ik je wel een stook schema geven.het ligt eraan wat er voor faciliteiten er op je oven zitten thermostaat en temperatuur meter enz. heb je nog vragen ? mail me gerust m.rijsterborgh@chello.nl Gedurende vele jaren is de firma Schieland Broere leverancier en serviceverlenend bedrijf van de ovens type V 220 t/m V 263. Op afspraak is het ook in de toekomst mogelijk om de gebruikelijke reparaties uit te laten voeren door de firma: SCHIELAND - BROERE BV Schielandse Hoge Zeedijk 70 2802 RC Gouda Postbus 105, 2800 AC Gouda Tel. 0182- 5211 44 Fax 0182- 522485 E-mail: schieland@broere.nl


    onderhoudkontrakt eenmaal per jaar € 110,00 ex btw
    beantwoord
  • Op de KLEI website onder Downloads (http://oud.klei.nl/forum/f/67/Downloads) staan een drietal gebruiksaanwijzingen van Vingerling ovens.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.