ALGEMEEN > Diversen > Ik vraag me dat wel eens af!

Ik vraag me wel eens af welk gezicht achter de naam schuilt, soms laat dit zich door de naam duiding moeilijk raden!!
Is het een hij of zij? En met z`n allen (op een enkeling na)zijn we karig om ons `portret `te tonen. Oei!
Dit wou ik toch even kwijt...

16 antwoorden

  • Waarom zet jij je portret er niet bij ? Ik denk dat dat dezelfde rede heeft als wie dan ook;
    het voegt niks toe, maar vooroordelen makkelijker en het gaat hier om keramiek en niet om sociale contacten :-)))
    Of wel soms ;-)
    Liset
    beantwoord
  • Liset, het was maar een gedachte en geenszins een vooroordeel, ik kan redenen te over bedenken waarom het niet gebeurt, ook wat mijzelf aan gaat.

    Je reactie is kort door de bocht!
    Desalniettemin; het gaat hier om keramiek, zekers!
    Truus
    beantwoord
  • Hallo Truus, was niet de bedoeling kort door de bocht te lijken ! Ik had juist heel veel smilies ingezet om dat te voorkomen ... :-(
    't heeft niet mogen baten. :'-(

    ;-)
    Liset
    beantwoord
  • Hey hallo allemaal. Mijn eerste posting hier, mssn een stukje privacy behouden omdat het idd niets toevoegt? Maar ik wil best wel foto toevoegen hoor 👍😜
    Bijlagen:
    beantwoord
  • Ik vind het juist aardig om een gezicht te zien bij de communicatie. Het geeft mij een indruk van degene waar ik mee communiceer. Het heeft mij heel wat zoeken gekost om uit te vinden hoe ik mijn portret er op kan zetten. Dit blijkt rechts bovenaan deze pagina te gaan onder de knop "Welkom ..... → mijn KLEI, en dan vervolgens daar het eigen profiel aanpassen. Wanneer er een vraag over een werkstuk komt kan dit als afbeelding bij het bericht worden gevoegd. Goed geregeld, lijkt mij.
    met groet van www.michelkuipers.nl
    beantwoord
  • Michel, jij verwoordt precies wat ik beoogde.
    Heb maar gauw een duimpje geplaatst.
    Ik zal eens mijn galerie na pluizen!!
    groet, truus w.
    beantwoord
  • Ik heb geprobeerd om mijn portret toe te voegen aan mijn profiel. Ben benieuwd of het gelukt is. Tjalda
    beantwoord
  • Hallo Tjalda,
    Rechtsboven aan deze pagina staat:
    Welkom Tjalda pijl mijn KLEI
    klik "mijn KLEI" aan
    er verschijnt "wachtwoord wijzigen/profiel aanpassen"
    klik dat laatste aan en vul een en ander in, of voer alleen het bestand van je portret in.
    Succes ermee, www.michelkuipers.nl

    Bijlagen:
    beantwoord
  • Onsportief ben ik nooit geweest, dus:

    Ga rechtsboven naar "MIJN KLEI",
    Kies onder "webwinkel" voor "profiel aanpassen",
    Kies onder "voornaam""achternaam" voor "foto" en dan rechts ervan "verwijderen",
    Kies nu voor het zijuist verschenen "foto toevoegen",
    upload je portret,
    en kies tenslotte voor "aanpassen".

    Nu is je foto veranderd in een andere foto, bijvoorbeeld je portret.

    Ik doe dat dus niet, want er worden aan een foto te makkelijk waardeoordelen gehecht.
    mvg
    Liset
    beantwoord
  • Hai Liset,
    Als je een foto van een werkstuk plaatst, loop je ook het 'gevaar' dat daar een waardeoordeel aan wordt gehecht, misschien zelfs meer.
    Met groet
    beantwoord
  • Michel, jawel, maar een object is maar een object en mij kop is kostbaar ;-)
    Nee hoor, flauwekul.

    mvg
    Liset
    beantwoord
  • De opmerkingen over het portret zijn verwijderd. Het voegt niets toe aan de inhoud van de discussie en het geeft ook geen meerwaarde.
    Yoka van Hattum
    beantwoord
  • Ik heb ook een foto toegevoegd.
    Peter
    beantwoord
  • Zinloze discussie!
    beantwoord
  • Toen ik deze vraag opende is een discussie niet mijn insteek geweest, het was slechts een ingeving.

    En me nog eens iets afvragen, alvorens het op het forum te plaatsen, zal ik terughoudender in zijn!

    Sorry.

    groet, truus w.
    beantwoord
  • ik ben meer een lezer van alles wat langs komt maar ik wil ook wel een foto plaatsen.
    Bijlagen:
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.