ALGEMEEN > Starten als keramist > Waar koop ik keramiek spaarvarkens minstens 10 a 11 cm?
Ik zoek witte keramieke spaarvarkens met glazuur om te beschilderen. Online kan ik alleen in een wat grotere maat terracotta exemplaren vinden en de keramieke zijn maar 8 cm.
Ik heb al allerlei winkels gemaild en zoek me suf naar een groothandel die ze heeft maar kan het gewoon niet vinden.
Wie heeft de gouden tip?
Ik heb al allerlei winkels gemaild en zoek me suf naar een groothandel die ze heeft maar kan het gewoon niet vinden.
Wie heeft de gouden tip?
6 antwoorden
-
-
Thx voor de moeite maar dat is allemaa ruw terracotta. Ik zoek geglazuurd (foutjes makkelijk te verbeteren)...
-
sorry, had de vraag niet goed gelezen. Misschien is er wel iemand te vinden die ze kan glazuren? Gr. Yoka
-
Kijk eens bij relatiegeschenken e/o promotie-artikelen. Deze worden dan bedrukt met logo. Meestal gaat het om grote aantallen, maar wie weet lukt het je toch met minder.
www.premiumgids.nl/.../ -
Ik bedoelde natuurlijk niet dat je met logo zou moeten bestellen:) In het verleden heb ik ook wel eens witte geglazuurde artikelen gekocht zonder opdruk. Bij de één lukt het wel, bij de ander niet.
-
Uiteindelijk gegaan voor Rienda.nl. Thx iedereen!
Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.