ALGEMEEN > Apparatuur/gereedschap > Profielsysteem

Hallo.

Ik ben op zoek naar een profielsysteem. Het moet worden gekenmerkt door een goede verbindingstechnologie. Ik wil absolute stabiliteit en een goede weerstand. Wat moet ik gebruiken?


4 antwoorden

  • Hallo.

    Waarvoor zal het systeemprofiel gebruikt worden? Kunt u ons de toepassing ervan geven? In principe is het altijd een goed idee om deze schroef verbindingstechnologie te gebruiken. Een verbinding die is geschroefd heeft meer resistentie tegen invloeden van buitenaf en heeft een hogere stijfheid. Ongeacht als deze samengestelde technologie voor het meest veeleisende werk gebruikt wordt. Het is handig dat zowel rechthoekige verbindingen en stootvoegen en verbindingen in hoekige positie mogelijk zijn. We bestelden het bovenstaande systeem vorige week en wachten zeer enthousiast op de levering. Samen met het MB Bouw Kit is het de perfecte oplossing voor ons. Ik kan u dit aanbevelen: www.item24.nl/.../verbindungstechnik-1.html
    beantwoord
  • Bovenstaand stukje lijkt waarachtig wel iets voor in de bouwwereld dan voor een keramiekatelier...;)

    Wellicht is Julian op zoek naar een extrusiepers? Waarmee dus klei door een profiel, een soort sjabloon zeg maar, gedrukt kan worden.

    beantwoord
  • Of misschien kan Julian zijn vraag wat beter omschrijven ?
    beantwoord
  • Damir, het lijkt bijna spam..... ;-)
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.