ALGEMEEN > Meet- en regelapparatuur > Bentrup TC 304

Hallo allen,
Bij deze regelaar brandt er in het midden van het controlepaneel een groen lichtje als er een programma in werking is en een rood als het programma gestopt is. Mijn regelaar toont nu ook bij momenten een oranje lichtje, heeft iemand enig idee wat dat betekent? Nergens info over te vinden blijkbaar.. Erg bedankt!
gevraagd

4 antwoorden

  • De TC 304 is regelapparaat van Bentrup-Rohde.
    Informeer eens bij Mojo Keramiek, www.mojokeramiek.nl. Zij hebben dit regelapparaat in hun assortiment.

    En op internet vond ik de handleiding in het Engels.
    beantwoord
  • In mijn boekje staat : In geval de oven tijdens een geregelde verwarming de vereiste toename niet kan volgen, blijft de regelaar op temperatuur. (oplichtend punt in de startknop brandt oranje) Zodra de oven zijn achterstand heeft ingehaald, wordt de verwarming voortgezet.

    beantwoord
  • Bedankt! Inderdaad gebeurt dit wanneer ik bij het opstoken een snelheid van 245°/h vraag, wat dus wellicht wat te snel is voor mijn oven.
    beantwoord
  • hallo,
    ik heb dit ook al meegemaakt. Als ik inderdaad naar 1200° ga heb ik op het eindpunt af en toe een orange of rood lichtje in 't midden maar dat gaat automatisch terug naar groen.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.