ALGEMEEN > Stoken > Stook adres?

Hallo allemaal,
Ik ben dringend op zoek naar een stookadres voor biscuit en glazuur (1080).
Dit jaar probeer ik af studeren op mijn Kunstacademie. Helaas heb ik een ongewone vorm. Mijn werken bestaan uit losse delen, die misschien niet hoger zijn dan 40 cm.
Het probleem zit hem echter in de breedte. Ik zou graag tussen de 1.00 mtr en 1.50 mtr breed willen werken.
De adressen op de Klei site heb ik al deels door gepluist. In de buurt (ik woon in Heerlen, Zuid-limburg) heb ik ook al geïnformeerd bij o.a. Victor, Kraft Aken en KWL Genk.
Echter zonder resultaat. Vandaar dat ik wil vragen of iemand misschien een stookadres voor mij weet?
Alvast bedankt, Nelly Quaedvlieg
gevraagd

3 antwoorden

  • Hallo Nelly, Voor een dergelijke grote maat kun je waarschijnlijk terecht bij RR Keramiek branden van Rob Ruimers. Niet alleen heeft hij een grote oven ter beschikking maar hij heeft ook de know-how van het drogen en bakken van grote keramische beelden.
    Succes ermee, www.michelkuipers.nl
    beantwoord
  • Hallo Michel,
    Bedankt voor je antwoord. Ik zie dat ze in ELshout zitten. Dat is 131 km bij mij vandaan en zeker te doen.
    Mocht iemand toch nog een adresje korter bij hebben dan hou ik me nog steeds aanbevolen.
    Groetjes, Nelly
    beantwoord
  • Al gekeken onder de stookadressen op de KLEIsite?
    Zie Wereld van klei > handige adressen > stoken of klik opn onderstaande link
    http://www.klei.nl/wereld-van-klei/stoken
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.