ALGEMEEN > Ovens > Elektra Vingerling sks 30-30 AM-/-UT

Ik heb het snoer vervangen voor bovenstaande oven maar weet niet meer waar ik de aardedraad aan moet bevestigen.Kan iemand mij een foto sturen van het binnenwerk van de oven waar ik dit op kan zien? Alvast bedankt!
gevraagd

7 antwoorden

  • Beste Paula. Ik heb even de afbeelding van Hannie gebruikt om aan te tonen waar de aarde op aan gesloten dient te worden (zie rode pijl). In vrijwel alle gevallen wordt de aarde op de metalen behuizing aangesloten. Dit dient om te voorkomen dat als er stroom lekt, deze niet via de behuizing door je lichaam naar aarde stroomt maar via een aardedraad naar de aarde gaat. Als de aansluiting voorzien is van een aardlekschakelaar in de meterkast, zal deze de stroomtoevoer naar je oven afsluiten waardoor er geen gevaar meer dreigt.
    Bijlagen:
    beantwoord
  • Ik had er toevallig ooit eens foto`s van gemaakt.
    Als het deze oven betreft:

    Hopelijk heb je er iets aan
    Bijlagen:
    beantwoord
  • Marcel,waarschijnlijk heeft Paula het zelf opgelost,

    Jij hebt nog extra uitleg gegeven maar helaas geen reaktie...verspilde moeite
    ahw misschien heeft een ander er nog iets aan.

    Hannie
    beantwoord
  • Hey Hannie. Ja, jammer dat we geen reactie krijgen. Idd, misschien heeft een ander er nog wat aan. We blijven positief.
    beantwoord
  • Dank Marcel en hannie!! Bedankt Erg fijn, blij mee. Nu kan ik t oplossen (was nog niet gebeurd, alleen niet zo snel met reageren door andere drukte....)

    Groet paula
    beantwoord
  • Hey Paula. Mooi zo, dank je voor de reactie .
    beantwoord
  • sukses ermee Paula

    Groet Hannie
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.