ALGEMEEN > Diversen > sokkel, voet niet zelf maken ... wie dan wel?

Indien je niet zelf kunt lassen. Hoe vind je dan de juiste persoon die dat wel kan?
Voor mijn witte madam, zie foto, wil ik een voet met een tussenstuk en bovenop een platform+pin. Waarop een keramiek blad en de madam op komt . Ik heb in mijn hoofd al een idee wat denk ik ok is. Helaas heb ik geen lasbenodigdheden en kan ik dat ook niet. Van hout gaat niet mooi zijn moet van metaal staal of zo zijn. Op de foto is dus een tijdelijk oplossing gevonden, maar de voet zou een heel stukje hoger moeten komen...
Bijlagen:
gevraagd

5 antwoorden

  • En waarom niet in een donkere steensoort ? Bij de steenkapper hebben ze wel wat kan dienen uit de ' brokkencontainer '.
    beantwoord
  • Donkere steensoort zou idd best ook mooi kunnen zijn. Echter heb ik een 'fantasie' in gedachten. Die niet samengaat met steen, het moet juist lichtheid geven, niet in kleur maar in gevoel van gewichtloos zijn. Kun je me nog volgen?? Groetjes MJ
    beantwoord
  • Bij leveranciers in beeldhouwersbenodigdheden zijn sokkels in diverse maten/kleuren met of zonder pin te koop, o.a. bij De Hazelaar in Soest, www.hazelaar.nl
    Kijk voor meer adressen bij handige adressen op deze site of klik op de link: http://www.klei.nl/wereld-van-klei/materialen
    beantwoord
  • Ok dank je wel. zou iets moeten worden wat gelast zou moeten , ik heb een oplossing gevonden, super licht, of het dit beeld kan dragen zal ik moeten uittesten. het is niet wat ik voor ogen heb. Maar het geeft wel het contrast wat ik zoek hiervoor... Eerst het blad nog boetseren.... etc etc, Mochten er toch nog tips komen... heeel graag
    Groetjes MJ
    beantwoord
  • Ik kwam net weer de naam tegen van "dochter van de smid", maakt prachtige dingen in metaal. SBB Gouda verzorgt ook lasopleidingen. Wellicht kun je daar een docent of deelnemer vinden die dit voor je kan doen.
    Groet, MB
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.