ALGEMEEN > Stoken > vurrvaste ringen als steun

beste collega's,
Is er misschien iemand op dit forum die weet waar ze vuurvaste ringen ( refractory setters) verkopen? ( zie afbeelding)
Deze worden gebruikt om gebruiksgoed in porselein omgekeerd op te stoken om vervorming te voorkomen.
Ze bestaan in verschillende maten, voor kopjes, borden,...
Ik heb er al heel veel naar gezocht, maar helaas...
Mvg, Sandra
gevraagd

9 antwoorden

  • nu nog de afbeelding...
    Bijlagen:
    beantwoord
  • Op www.clayzee.com gaat je dat zeker vinden.
    beantwoord
  • Dank je wel, maar ook hier heb ik niks bruikbaars gevonden, de meeste sites had ik al gevonden via google... mvg, sandra
    beantwoord
  • Als wezen surfen op www.americanceramicsociety.org ? Zeker eens doen als je wat tijd hebt.
    beantwoord
  • Kijk eens op www.dysontt.com. Succes.
    beantwoord
  • Hallo Gerrit, proficiat ! Die zitten wel heeeel dicht bij het gevraagde. Hebben nog een agentuur voor NL via DE.
    beantwoord
  • Dag Lucien, dit was echt gemakkelijk: gevonden binnen 2 minuten door het intikken van "refractory setters".
    Soms is het leven echt simpel.
    Groet, Gerrit
    beantwoord
  • Nou, wat dacht je dat ik had gedaan ? En dan heb ik het nog niet over mijn "favorieten-sites". Beetje geluk is meegenomen als je een speld zoek. Nog een goed weekend.
    beantwoord
  • Hallo allemaal,
    Ondertussen heb ik één enkel contact gevonden, inderdaad ook op dyson.
    Ik hoop dat ik hier enkele stuks kan bestellen. Dat is meestal overal het probleem... Deze vuurvaste steunen worden gemaakt voor de grote porseleinfabrieken en dus in grote afname ( van honderden en duizenden!!)besteld.
    Ik ben benieuwd!

    Bedankt voor de racties, mvg Sandra
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.