ALGEMEEN > Diversen > Van welke keramist is dit werk?

Een tijdje geleden kwam ik prachtig werk tegen van een keramist, maar de naam heb ik niet onthouden. Ik probeer het werk opnieuw te vinden, maar dat lukt me niet. Kent iemand de naam van degene dit werk maakt? (Zie het enige plaatje dat ik wel opsloeg.) Het gaat dus om installaties aan de muur.
Bijlagen:

3 antwoorden

  • Wow, indrukwekkend! Organisch en abstract. Super!
    Zou ook wel willen weten van wie dit is... :)
    beantwoord
  • Hallo Peter, bleef je oproep maar steeds tegenkomen op deze site en heb misschien iets gevonden...je weet maar nooit.
    In het blad KLEI nummer 4 van juli 2005!! staan verschillende Deense keramisten en er was toen een expositie in Tegelen die erg mooi was, ook hing daar toen werk van haar...... In ieder geval staat daar de keramiste in vermeld die op deze manier werkt, haar naam is Lone Skov Madsen [1964] en is lid van Vesterbrogade-groep. Misschien heb je er iets aan?
    Caroline Kuiper.
    beantwoord
  • Hoi Caroline en Mitsy,
    Dank je wel voor het uitzoeken Caroline. Ik ben gaan googelen naar het werk van de Deense dame die je opgeeft en ik moet zeggen: ook zij maakt erg mooi werk. En ik zie de overeenkomst in de manier van werken.
    Het staat me vaag bij, dat het werk waarvan ik het plaatje laat zien, van een Chinese keramist is. Maar daar kan ik me in vergissen. Dus wil nog steeds graag weten van wie het is. En Mitsy ook.
    Bedankt voor jullie reacties.
    Peter
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.