ALGEMEEN > Glazuur - algemeen > 2 kleuren glazuur

Beste iedereen,

ik had dit bericht al geplaatst in de afdeling Glazuur: kwastglazuur. Ik bedacht me echter dat het onderwerp misschien beter in deze sectie past.

ik ben een beginner en wil graag een lamp die ik al biscuit heb gebakken (aardewerk) van buiten mat zwart glazuren en de binnenkant een glanzend goud/koper/brons glazuren. Ik wil hiervoor waarschijnlijk een kwastglazuur gaan gebruiken omdat ik nog niet de middelen heb om te spuiten en overgieten was de vorige keer geen succes.

Nu wilde ik er achter komen of het mogelijk is om zowel de binnen als de buitenzijde in 1 keer te glazuren en te bakken. Gaat het glazuur dan niet in elkaar over vloeien? En zo ja hoe kan ik dit het best voorkomen.

Ik hoop dat iemand me hierin kan adviseren.

groet Patrick
gevraagd

1 antwoorden

  • Om cross-posten te voorkomen is het eerdere bericht geplaatst onder het onderwerp GLAZUUR: KWASTGLAZUUR verwijderd.
    Een reactie geven in meerdere threads-posten is vervelend. Als iemand op die reactie wil reageren, moet hij eigenlijk in alle discussie’s waar die reactie staat, dezelfde reactie plaatsen. Hierdoor ontstaan twee gelijke paralelle discussie’s wat niet erg handig is.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.