ALGEMEEN > Glazuur - algemeen > klein ongelukje

Ik heb glazuur met (beetje) zilvernitraat op mijn handen, dus bruine vlekken. Iemand een idee of ik dat kan wegwassen met iets of gewoon geduld hebben tot het eraf gesleten is.

Groetjes Rita
gevraagd

8 antwoorden

  • Gewoon geduld hebben. Maar let een volgende keer wel op, want het is een niet ongevaarlijk goedje.

    Met vriendelijke groet, Margriet Zwarthoed
    beantwoord
  • Helemaal ongevaarlijk als je het op de huid krijgt margriet. De dokters gebruikten dit vroeger ( en misschien nu nog ) om wratten te verwijderen. Wel sterker dan henna. :-)
    beantwoord
  • je kan beter een arts raadplegen dan een vraag stellen hier op een discussieforum
    beantwoord
  • Kan je dit even verduidelijken ??
    beantwoord
  • Lucien, ik hoop dat je vraag niet aan mij was.
    Ik wist wel dat het niet heel erg was, ik zocht enkel een trucje om het sneller te doen verdwijnen omdat ik zaterdag naar een feestje moet en zo heb ik maar 2 vieze vingers. Ik zie ook niet in waarom ik al naar de dokter zou moeten en het forum heeft mij hier telkens al heel goed geholpen. Ik moet ook nog zeggen dat ik sterren voor servetringen gebakken heb en dat ze (door het nitraat) prachtig blinken. Groetjes Rita
    beantwoord
  • Rita, mijn vraag was aan 'glazuren' gericht. Na enkele dagen is het meeste bruin reeds weg hoor. De rest met een schuursponsje. En als het dan nog steeds niet verdwenen is kan je misschien een T-shirt dragen van Marlborro of iets van die strekken. Kwestie om het nodige begrip op te roepen. :-) ;-)
    beantwoord
  • nou als ik ergens uitslag of iets van krijg ga ik niet op een discussieforum vragen wat het is of kan zijn dan ga ik na mijn huisarts met de info die ik heb over het materiaal
    beantwoord
  • Probleem opgelost, alles is ondertussen al weer verdwenen. Ik had enkel bruine vingers hoor, geen jeuk of uitslag of zo.

    Groetjes Rita
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.