ALGEMEEN > Starten als keramist > wie herkent dit probleem ?

Hoi allemaal
Ik ben nu een paar jaar erg aktief bezig met keramieken , en krijg mijn atelier erg vol te staan .
Ik zou dan ook wel wat willen ondernemen maar denk dan vaak , is mijn werk wel goed genoeg , waar moet ik naar toe en ook heel belangrijk , wat vraag ik ervoor.

Op mijn site www.belindadokter.tk staat werk van mij , zou daar iemand naar willen kijken en daar dan zijn of haar mening over willen geven
Ook goede adviezen zijn erg welkom.

bvd Belinda Dokter uit Enschede.

gevraagd

7 antwoorden

  • Hallo Belinda,
    Ik heb je site gezien en ik vind je werk mooi.

    Je zou kunnen gaan mailen met galleries kijken wat die er van vinden of zelfs met gewone winkeliers die
    willen soms wat afwisseling in hun zaak,als je ze vertrouwd stel je voor dat er pas bij verkoop wordt
    afgerekend(je geeft in consignatie).Het kost hun dan niets.Voor verkoop zou je ook misschien eens aan E bay kunnen denken.Prijs is dan een kwestie van proberen,raak je wat kwijt dan kan je de volgende keer hoger beginnen.
    Groeten Rob
    beantwoord
  • Dank je voor je snelle reaktie Rob , ik ga dat zeker eens proberen

    Belinda
    beantwoord
  • hallo Belinda,

    Ik ben gaan zien naar uw website het is fantasties
    werk .Ik zou het eens proberen op èèn of ander kerramiek markt. Of een tentoonstelling houden waar ze het dan ook kunnen kopen.
    Veel sucses,

    Eddy,
    beantwoord
  • Hoi Belinda,
    Je probleem herken ik... ik ben inmiddels zes jaar bezig en je geeft wel eens wat weg, maar op den duur verdwijnt er een hoop in de kelder.
    Advies: houd de kleine advertenties in KLEI in de gaten, soms staat er iets leuks in. Bijv. van iemand die een groepsexpositie wil houden. Je kunt ook eens kijken of er in je woonplaats mogelijkheden zijn. Soms zijn er aan de gemeente verbonden expositieruimtes die bedoeld zijn om plaatselijke kunstenaars te stimuleren.
    Zelf heb ik deze zomer op een braderie gestaan. Je kunt er dan niet veel voor vragen, maar het ruimt wel op.
    En volgens mij is er jaarlijks een soort hobby/kunstmarkt op kasteel Rozendaal (bij Arnhem).
    Succes!
    Monique Damen
    P.S.: heb je belangstelling om links uit te wisselen? Mijn website is www.keramieksite.tk
    beantwoord
  • En neem ook regelmatig een kijkje op de KLEI site in de rubriek: Service, link: Expositiemogelijkheden. http://www.klei.nl/service/expo.aspx
    mvg, Joka
    beantwoord
  • Hoi Belinda,

    Wat ook mogelijk is om enkele werkstukken te plaatsen op www.zoekeenkunstwerk.nl.
    Het is een advertentiesite, geen bemiddelingssite.
    De kosten zijn 5,00 voor een werk met een verkoopwaarde tot 250,00; 10,00 bij een verkoopwaarde tot 500,00.
    Je advertentie blijft een half jaar staan.
    Je kunt het altijd eens proberen.
    Succes,
    Hanneke
    beantwoord
  • Wat een leuke site, wist van het bestaan niet af. dankje voor de tip
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.