ALGEMEEN > Diversen > Een reactie

@ Hans Verhoeven.Zie Algemeen >Klei (22/11-2015) Wanneer ik e.a. reageer op een vraag en vervolgens krijg ik daarop geen reactie,dan is het feitelijk van de gekke om een vraag te stellen. Mogelijk is de factor tijd schuldig, dat kan,maar dan nog...
Ik behoef geen pluim op m`n hoed, want die draag ik niet,maar op dit forum is het doorgaans vanzelfsprekend, beleefd en gebruikelijk even te laten weten dat een reactie is ontvangen!
Het zal je beletten om serieus mee te denken en een ander een stukje wegwijs te maken!
Wat juist z`n charme heeft op dit forum.
Het is een kleine moeite.

groet, truus w.
gevraagd

5 antwoorden

  • Helemaal gelijk Truus, dat zullen meer be-antwoorders hebben denk ik.

    Ik troost me met de gedachte dat ook anderen er iets aan hebben en dat dit forum veel gelezen wordt.

    Je bent echt geen roepende in de woestijn.
    Laten we blij zijn met de vragenstellers en het niet altijd reageren maar voor lief nemen.

    Frans
    beantwoord
  • Ik ben het ook helemaal met je eens Truus,zie mijn antwoord op de vraag: Ovens > Elektra Vingerling sks 30-30 AM-/-UT
    Doe je toch moeite om te helpen krijg je geen reaktie,
    Ook al heb je het zelf al opgelost,dat is wat ik dan aanmeem, het toch een kleine moeite om een bedankje te plaatsen.

    Hannie
    beantwoord
  • Hannie, ik begrijp je teleurstelling. Hoewel ik nog geen vragen heb gesteld, leer ik veel van de antwoorden die jullie geven. Bij deze bedank ik iedereen die de moeite neemt op vragen te reageren.
    Sylvia
    beantwoord
  • Deze zorg van pleit voor je. Ik stel het inderdaad zeer op prijs een reactie terug te ontvangen wanneer ik de moeite heb genomen een antwoord te geven op een vraag of wanneer ik een suggestie heb gedaan.
    beantwoord
  • Helemaal mee eens. T is een kleine moeite om te reageren op een antwoord. Laten we er maar positief van uitgaan dat idd andere forumleden of bezoekers er wel wat aan hebben .
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.