ALGEMEEN > Diversen > prijs Klei buitenland

Ik weet dat er al eens over is geschreven maar wil toch nog een keer kwijt dat de prijs voor het buitenland abonnement meer dan twee keer zo duur is geworden, toch wel erg veel € 60,-
Hoop dat er een keer een digitale uitgave komt?
Maar ja, het hoort wel bij mijn verslaving.
Inez
gevraagd

6 antwoorden

  • Hoi Inez en andere expats,

    Ik kan me die €60 op het moment ook niet veroorloven en hoop met jou dat er een digitale uitgave komt. Als we daar nou als 'buitenlanders' samen om smeken komt het er misschien toch ooit van...
    beantwoord
  • Het begin is hiermee dus gemaakt.
    beantwoord
  • Vraagje is het duur om het ijdschrift vanuit Nederland door tsturen naar jullie.
    beantwoord
  • Aaaah, ik was te snel met mijn vraag, het prijsverschil komt door de verzending😒.
    Jammer dan kan ik jullie ook niet helpen

    Groet Marjan
    beantwoord
  • Jarenlang hebben wij de verzendkosten voor een jaarabonnement Europa niet doorberekend. De afgelopen jaren nemen de verzendkosten naar Europa een substantiële plaats in op onze begroting. Om deze reden hebben wij vanaf 2013 ons genoodzaakt gezien de verzendkosten geleidelijk aan door te berekenen in de abonnementsprijzen. Voor 2015 waren de verzendkosten € 34,50 en voor 2016 zullen de verzendkosten wel weer omhoog gaan. Een jaarabonnement Europa 2015 (28,50) incl. verzendkosten kost daarom € 60,00.

    Of er een digitaal nummer komt is nog een punt van overleg binnen het bestuur.
    Mvg KLEI, Yoka van Hattum


    beantwoord
  • Hoi, Marjan, wat een aardig voorstel van je, maar inderdaad het zijn net de portokosten die het voor ons duur maken.

    En voor Yoka, ik hoop wel dat het inmiddels een paar jaar dan bij deze verhoging zal gaan blijven.
    Dank voor jullie reacties.
    Groeten, Inez
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.