ALGEMEEN > Diversen > Niet meer reageren?

Onderstaand stukje heb ik op de keramiek-prikpagina gezet:
-----
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik wordt toch een beetje flauw van mensen die een oproep doen en nooit meer reageren wanneer in dit geval ikzelf een berichtje plaats als antwoord op die oproep. Ik denk dan: waarom plaatst iemand zo'n berichtje en heeft vervolgens niet eens het fatsoen om het af te ronden. Als mijn aanbod niets is, laat het dan ook gewoon weten. Werkt niet echt bemoedigend om nog eens te reageren.
-----
Ook op klei.nl heb ik al meerdere keren zo'n ervaring. Bijv. bij Biscuitjes vraagt Jill uit Almere nog steeds om support. Mails van mij worden gewoon niet eens beantwoord, dus wat is de zin van zo'n oproep eigenlijk. Gelukkig zijn er ook veel mensen die wel reageren en waarmee een goed contact mogelijk is. We houden dus moed...
gevraagd

4 antwoorden

  • Ik vind dat je helemaal gelijk hebt (ik hoop dan ook dat ik niet een keer iets gemist heb....dat was dan per ongeluk) Ik ben altijd erg blij met de tips die ik hier krijg. Ik ben zelf nog niet zo volleerd als menigeen hier ( dus kan zelf helaas weinig bijdragen ) dus ik moet het juist vaak van jullie tips hebben. Mocht ik dus een keer een bericht gemist hebben (mijn pc heeft er wel een poosje uitgelegen)...... mijn excuses en hou asjeblieft vol je reakties tips en goede raad te geven.
    beantwoord
  • Hoi Bert en Carol
    Ik wil ook graag zeggen dat ik heel dankbaar ben voor de antwoorden die ik hier krijg,ik vind het hartstikke positief dat ik vaak binnen 1 dag antwoord krijg en dat ik altijd verder kom met de info,dus bij deze en in de toekomst;ik ben er blij mee,ik heb er vaak zelf aan gedacht om bij het einde een fotootje van t resultaat te plaatsen,op dat moment dacht ik dat t misschien overdreven was maar nu ik dit lees denk ik dat het toch leuk is om plaatjes te laten zien na t uitproberen en toepassen van tips die ik van anderen heb gekregen.
    Hopelijk mag ik nog veel vragen blijven stellen op dit forum,ik leer er veel van..
    Groetjes T
    beantwoord
  • Dag Bert,

    Wat je omschrijft is inderdaad frustrerend.
    Op dit forum ben ik vrij actief met het geven van antwoorden en ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw ervaring niet deel.
    Ik krijg veel reacties en bedankjes terug.
    Er is maar een ding wat ik jammer vind en dat is dat ik regelmatig vragen direct in mijn mailbox krijg, dus niet via het forum.
    Dus keep smiling, incidenteel zal er inderdaad niet gereageerd worden, op dit forum is het zeker geen structureel probleem

    Groetjes
    Hans
    beantwoord
  • Bert,
    Als er niemand reageerd op een tip denk ik maar ; het probleem zal van de baan zijn. Zo geeft dit uitblijven van een reactie ook een voldoening. Af en toe krijg je een dankwoord en maakt alles weer zinvol. Belangrijkste vind ik dat kennis wordt doorgegeven en nogmaals vorm en gestalte geeft, misschien beter dan wat je er zelf hebt van gebakken. Leuk toch ?
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.