ALGEMEEN > Raku, Naked raku, Pitfire > rakuvaria 2

Dag,
Ben op zoek naar het boek rakuvaria 2 van Ed Knops.
Bij hen is het uitverkocht.
Weet of heeft iemand het overcompleet toevallig?
Alvast hartelijk dank,
Inez
gevraagd

6 antwoorden

  • Hallo Inez.

    Misschien zou je kunnen informeren of bepaalde groothandels rakuvaria 2 nog in hun assortiment hebben?
    Je zou even kunnen mailen/bellen of bijv. Robbelien of Artie dit boek nog heeft. Er zijn daarnaast nog veel meer bedrijven, die kleimaterialen verkopen, dus ook boeken.

    Veel succes!
    Marrie.
    beantwoord
  • Of informeer bij Mariekeramiek in Bennekom, De Hazelaar in Soest. Ze hadden het wel, maar of ze het nog hebben?
    Meer adressen staan op deze website onder: Commerciƫle links(http://www.klei.nl/links/adverteerders.aspx)
    Of plaats een biscuitje.
    beantwoord
  • bij de kunst uit zutphen hadden ze hem ik weet niet of dat nog zo is,even bellen 0575-517089 succes.groetjes monique
    beantwoord
  • Allemaal hartelijk dank, ik was inderdaad ondertussen ook aan het shoppen gegaan en heb het bij Robbelien gevonden.
    Met groeten, Inez
    beantwoord
  • Is er misschien iemand die dit boek in de nederlandse versie wil verkopen? Of weet er iemand een boekwinkel waar het te koop is. Ik ben op zoek naar het boek voor mijn moeder. We hebben al heel wat winkels afgebeld, en gezocht op internet, maar tot nu toe zonder succes.
    Elly
    beantwoord
  • Hoi Eefje,

    Ik las net dat je recent het Raku Varia boek hebt aangeschaft. Ik heb stad en land afgezocht hierna, maar helaas.
    Waar heb jij dit nog weten uit te halen. Misschien dat je me dit kunt laten weten.
    Alvast bedankt.

    Groetjes Claudia
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.