ALGEMEEN > Ovens > Vingerling SKS 30 30 AM (gebruiksaanwijzing)

hallo allemaal.
Ik ben gisteren verrast met een vingerling SKS 30 30 AM. En zonder gebruiksaanwijzing! Dus wie heeft er ervaring met deze oven. Er zit alleen een stekker aan. Geen instellingen of iets anders.
Hoe kan ik allen met deze oven toch biscuit bakken Hoe verwarm ik hem ,en met welke tijden.
Wie helpt mij op weg,
Groetjes, Marion

11 antwoorden

  • Al gekeken bij het onderwerp Downloads?
    Daar zijn een paar gebruiksaanwijzingen van Vingerling ovens te downloaden.
    beantwoord
  • Ja daar heb ik gekeken, mijn oven staat er niet bij.
    beantwoord
  • en geïnformeerd bij?
    Reparatieadres Vingerling ovens
    Schieland - Broere BV
    Schielandse Hoge Zeedijk 70, 2802 RC Gouda.
    Postadres: Postbus 105, 2800 AC Gouda,
    Telefoon: (0182) 52 11 44
    Fax: (0182) 52 24 85
    E-mail: schieland@broere.nl
    beantwoord
  • Wat zijn jullie snel.
    En ja ik heb ze een mailtje gestuurd. Maar heb nog niet zo snel antwoord. En ik hoop op ervaringen van jullie lezers. Dus iedereen die me kan helpen, heel graag.
    Groetjes, Marion.
    beantwoord
  • Mijn man heeft inmiddels mijn oven omgebouwd met een thermostaat.
    Dit is werkelijk eenvoudig.
    De gebruikshandleiding in woord en beeld, hoe ik het heb gedaan vindt je op mijn site.
    www.marionsnijders.nl, kies OVER MIJ, scroll naar beneden en klik op VINGERLING KERAMIEKOVEN.
    beantwoord
  • Ook ik ben in het bezit gekomen van een vingerling oven, maar heb er geen gebruiksaanwijzing bijgekregen.
    Kan iemand mij helpen?
    beantwoord
  • Everardi, als je kijkt bij gebruiksaanwijzingen, zie je een aantal bladzijde staan. Dat is de hele beschrijving. Heb je toch nog vragen. Hoor ik wel. Ben momenteel aan het kijken hoe de temperatuur precies in elkaar zit. Je werkt nl met % van 10/100.

    Annelies
    beantwoord
  • Hallo!
    Ook ik heb dit type oven van iemand overgenomen zonder handleiding. Het pdf bestand van het secretariaat krijg ik niet geopend. Kan iemand mij aan de gebruiksaanwijzing helpen? Vriendelijk bedankt!
    beantwoord
  • De gebruiksaanwijzing stuur ik u via de mail toe.
    Mvg Yoka
    beantwoord
  • Heb je ondertussen de gebruiksaanwijzing gekregen?
    Zoniet, dan kan ik deze voor je kopiëren en opsturen.
    Laat even weten of dit nodig is??
    Groet,
    Annelies
    beantwoord
  • Hallo ik heb ook de oven gekregen via school maar ook zonder de gebruiksaanwijzing, kan iemand mij die toesturen? Alvast vriendelijk bedankt.
    Gr anouk
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.