ALGEMEEN > Raku, Naked raku, Pitfire > naked raku

Weet iemand of er ook boeken of tijdschriften zijn op het gebied van naked raku?
Met dank alvast!
gevraagd

6 antwoorden

  • Marja, ik denk een goed boek te hebben opgemerkt bij Keramikos. Misschien hebben ze dit ook bij de andere verdelers. Een artikel in een magazine is door plaatsgebrek soms wat te beknopt.
    beantwoord
  • Op de site van Keramikos had ik inderdaad ook al gekeken maar ik kon er niet echt aan uit wat precies over naked raku ging. Heb je misschien een titel voor me?
    beantwoord
  • Marja, het spijt me, geen titel. Even bellen naar Keramikos ? Dat gaat het snelst, niet ?
    beantwoord
  • Hallo Marja
    Er betaat van Margot Spiegel Kramer een handleiding voor het stoken op primitieve wijze. Hierin staat ook e.e.a. over naked raku. Verder is er een boek van David Roberts Painting with smoke.
    De handleiding van Margot Spiegel Kramer is te koop bij Keramikos.
    Groeten ANkie Kienhuis
    beantwoord
  • Wat heerlijk dat jullie zo meedenken! Bedankt voor de moeite, ik ga er zeker mijn voordeel mee doen!
    Groetjes, Marja
    beantwoord
  • Naked raku komt ook uitgebreid aan de orde in Rakuvaria2 van Ine & Ed Knops. Dit standaardwerk is te bestellen via www.knopsclay.nl, maar ook via de webwinkel van KLEI, www.klei.nl/winkel/
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.