ALGEMEEN > Raku, Naked raku, Pitfire > magnetrondoosje

Ik heb laatst op de site van Ed Knops een magnetrondoosje gezien en het kost volgens mij rond de 60 euro. Nu wil ik het bestellen en kan het totaal niet meer terug vinden op de site. Heeft er iemand misschien zo'n doosje in bezit waar niks mee gedaan wordt? Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar Ed maar vervolgens niet op gehoord. Ik heb zelfs het boek RAKUVARIA2 gekocht. Ook daar word ik niets wijzer van.
Wie bied hulp?
gr, loes
gevraagd

5 antwoorden

  • Loes volgens mij verkopen ze die magnetrondoosjes ook bij Keramikos.
    beantwoord
  • bedankt! ik ga gelijk kijken op de site.
    gr, loes
    ps. als het lukt laat ik het weten.
    beantwoord
  • Ik heb het oventje/bakje gevonden, niet bij keramikos maar toch bij Ed Knops. Hij heeft m'n mail beantwoord.
    Dat kleine stenen doosje kost wel 95 euro! Dat moet dan maar als verjaardagscadeau in oktober. www.knopsclay.nl daar staat het bij raku-ovenbouw.
    bedankt voor het meedenken.
    gr, loes
    beantwoord
  • Hallo Loes,
    Ik wil ook zo`n stenen doosje kopen.
    Heb jij het gebruikt en hoe is het bevallen
    Groetjes Sonja
    beantwoord
  • Jazeker, het werkt fantastisch. Ik maak sieraden, vrij kleine dingen dus. Het kan niet al te groot zijn. Zorg dat je werk al goed op temperatuur is en zeer droog. (gewone oven op 200 graden) anders wil het nogal eens kapot gaan. Ik gebruik ook porseleinklei, gaat prima. Ik weet niet waar je woont maar in Den Bosch bij SILEX kost zo'n doosje 22,50 ja echt waar. Het is anders wel de moeite om het daar te bestellen. Je kunt het beste even bellen want de doosjes staan geloof ik niet op hun site. Ik kwam er ook pas achter toen ik het al had gekocht in limburg bij iemandvoor 50,00.
    Bij Ed vond ik het te duur. Als je meer wil weten hoor ik het wel.gr, loes
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.