ALGEMEEN > Diversen > goed

ik ben nu al een tijdje bezig met keramiek iedereen weet dat ik recht aan recht uit ben als ik iemand zijn werk mooi vind dan zeg ik het ook en omgekeerd ook maar wanneer en wie beslist of je werk goed is daar loop ik nu al een tijd mee rond ok ze zeggen van aals jij het goied vind is het ok maar met in je atelier te blijven krijg je niet de mening van een ander je werk meot je aan de mensen laten zien als je de kans krijgt maar je moet ze krijgen
gevraagd

11 antwoorden

  • Dimitri,
    Dat is de reden dat ik met plezier vorig jaar op 6 en dit jaar op 9 markten sta verspreid over Nederland.
    Dan hoor je veel en soms doe je er iets mee.
    Petrus
    beantwoord
  • Of maak een website Dimitri daar bereik je ook veel mensen mee.
    Kijk b.v. is op de site van :
    www.alchemist.nl/.../B991911.htm.
    Heel leuk onderhoudend en leerzaam. Frans
    beantwoord
  • Hoeft niet veel te kosten, voor 2 euro p.mnd, met veel mogelijkheden en statestieken.
    www.petrus.exto.nl
    beantwoord
  • heb een website www.cambierdimitri.be
    beantwoord
  • De vogel op het nest heeft mijn hart gestolen
    beantwoord
  • Hoi Dimitri, Je kunt via het forum van exto vragen hoe ze werk vinden. Wie weet krijg je een goed en redelijk geformuleerd antwoord. Hanneke
    beantwoord
  • Hallo Dimitri, Volgens mij moet je link www.cambierdimitrikeramiek.be zijn of heb je nog een site? Die kan ik dan vandaag niet bereiken
    Ik vind al je werk erg mooi afgewerkt, Ă©venwicht' spreekt mij het meest aan. Groeten, Jose
    beantwoord
  • dat klopt, mijn website is www.cambierdimitrikeramiek.be. sorry voor de fout
    beantwoord
  • Beste Dimitri,
    Heb zonet je site bekeken, met je werken. Wat me opviel dat je gevoel in je werk legt. Je legt je emotie vast in de klei en dan vrij abstract. Ik werk ook zo, en dan krijg je reacties van een heel ander, klein publiek. Emoties raken je, en niet iedereen wil daar aan.
    Accepteer dit gegeven, voor mij mag je zo door gaan, want het spreekt mij wel aan. Je hebt je eigen handschrift, dat is uniek. Wees hier trots op.
    En kijk niet naar het grote publiek, als je erkenning van die groep wil, dan moet je ander werk maken. En ik denk dat daar niet je gevoel ligt.
    Ik weet niet als je moet leven van de klei, anders zou ik een combinatie maken met wat goed ligt in de handel, proberen met je eigen handschrift, dat ze herkennen . Oh dit is een Dimitri . En een gedeelte waar je hart ligt, je emotie's in klei. Want het zijn unica's wat je maakt.
    Misschien dat ooit een tijd komt, dat het grote publiek wel dit werk gaat accepteren.
    Er zijn vast galerie's die open staan voor dit werk, dus veel op stap gaan met foto's van je werk. En schrijf je in voor keramiekmarkten.
    En een kleine tip voor je site, probeer het overzichtelijker te maken, aparte rubrieken: werk, werkwijze, persoonlijk verhaal , techniek ...etc.
    Vooral "Pijn" spreekt mij aan, dat je het gevoel neer kan zetten van een verlies van een vriend. Mooi !!! Succes Jeltje
    beantwoord
  • bedankt voor de goede raad .
    weet je ik heb de kans gekregen om les te krijgen van drie goede leraars de eerste leerde me vormgeving de tweede leerde me wat kleuren en glazuren zijn en er mee werken en de derde leerde me kijken naar mijn werk en die drie mensen ben ik enorm dankbaar en het is eerst voor me zelf maar ook voor hen wat je me leerde is vruchtbaar geweest heb er iets meebereikt
    beantwoord
  • hoi dimitri
    Ik volg nu het derde jaar les op de academie, maar als ik zie wat jij bereikt hebt op 5 jaar tijd, dan denk ik dat ik nog veel in te halen heb. Vooral glazuren en al wat er bij komt is nog een groot mysterie voor mij, met veel tegenvallers.
    Ik vind het knap dat je nu al een eigen stijl hebt. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik heel veel zit aan te modderen en dat dat voorlopig zo zal blijven,van een eigen stijl is al helemaal geen sprake, hoewel ik aandacht aan vormgeving geef. Ik ben al heel gelukkig als er iets foutloos uit de oven komt.
    Gewoon doorgaan Dimitri, laat je niet van de wijs brengen!

    Zouden veel keramisten het gevoel hebben dat ze maar wat aan zitten te modderen?
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.