ALGEMEEN > Ovens > toma oven

Ik wil een deuroven aanschaffen en denk er aan om dit bij TOMA in Volkel te doen.
Heeft iemand ervaring met deze firma én de ovens die zij maken?
gevraagd

7 antwoorden

  • Ja, ik heb twee deurovens van ze!! Super ovens en een super service! Reuze aardige mensen! Denken ook heel goed met je mee.
    De ovens worden helemaal naar jouw wens en lichaamslengte samengesteld. Ik vind ze ook zeer redelijk in prijs.
    Kortom: zeer aan te bevelen!
    beantwoord
  • Dag Elleke,
    prijs - kwaliteit van de ovens bij Toma is zeer goed.
    Je wordt ook heel vriendelijk en service gericht geholpen.
    succes
    Hans
    beantwoord
  • Hallo Elleke,

    Vraag wel om een oven die niet drie keer 220 V maar een die drie keer 330V is geschakeld. Bij deze laatste gaan de elektromagneetschakelaars veel langer mee.
    www.michelkuipers.nl
    beantwoord
  • Beste Elleke,
    Van mijn keramiekleraar had ik al vernomen dat Toma een goed product heeft en een goede service maar ik heb het nu zelf ondervonden omdat ik al diverse keren contact heb gehad met Toma ... bij een aankoop van een tweede hands Toma-oven via Marktplaats ! Ze hebben me zelfs gebeld nadat ik mijn vraag had gemaild en foto's van de oven had doorgestuurd.Na dit contact wist ik dan ook heel zeker dat ik mijn grotere oven bij hun zou bestellen en dat heb ik afgelopen week ook gedaan.Ik zat een beetje met de binnenmaten in mijn maag omdat een ander merk dezelfde literinhoud had maar een voor mij betere hoogte.Ook dat was geen probleem ,de oven wordt gemaakt zoals ik hem graag heb.Wat wil je dan nog meer !?
    Groetjes Sonja
    beantwoord
  • Wij willen voor onze kunstatelier: www.artdeschalmelo.nl een nieuwe grote deur keramiek oven ( 250/ 500 liter) aanschaffen met gebruiksvriendelijke regelapparatuur.
    ofertes aangevraagd met erg grote prijsverschillen.
    wie kan tips geven waar op te letten, of heeft ervaring met een oven voor dergelijk gebruik
    beantwoord
  • Op de keramiekopleiding in Gouda staan allemaal van die grote ovens. Allemaal van Toma. Zal wel niet voor niks zijn neem ik aan.
    beantwoord
  • Wat ook een uistekende ovens is: ROHDE model ELS 300 ltr. en ELS 400 ltr. Zeer hoge kwaliteit. Hebben een uitschuifbare bodem, om het stapelen te vergemakkelijken. ELS 300 : € 9.972 en ELS 400 : € 11.769
    zie : www.rohde-online.net
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.