ALGEMEEN > Diversen > ervaring met Reimbold und Strick?

Heeft iemand ervaring met de produkten van Reimbold und Strick in Aken?
Specifiek, heeft iemand ooit de bodystaines (farbkorper) gekocht en gebruikt?
Kent iemand de Supraduro gips die ze daar verkopen?
(is dit een hard soort gips?)
Verdere ervaringen zijn ook welkom.

4 antwoorden

  • Hallo Marion,
    Ik haal mijn kleiprodukten altijd bij Keramik Kraft in Muenster, Duitsland, en deze verkoopt ook de Supraduro gips die ik altijd gebruik om mallen van te maken. Werkt prima! Geen problemen mee gehad als je weet dat je voor een kilo gips, een liter water moet gebruiken, en heel snel moet werken!
    De kleurpigmenten zitten in een zakje waar geen naam opstaat, maar zijn heel goed.
    Hopenlijk heb je iets aan deze informatie.
    Groeten Ginie
    beantwoord
  • Marion, je zal vermoedelijk Keramik Kraft uit Aachen bedoelen. Rienbold & Strick ( Keulen ) is fabrikant van frittes ( ook kleurfrittes : bodystains=farbkörper ) maar verkopen geen gips.
    beantwoord
  • ja reimbold en strick is een goede leverancier ,kan wel voor je gegevens vragen van de materialen die je wil gebruiken heb namelijk geregeld contact met deze leverancier .

    reageer maar op dit bericht want ik had mijn email ook neergezet en dat mag blijkbaar misschien kan ik je dan via deze manier helpen om info te krijgen
    beantwoord
  • Marion de Keramik Kraft die ik bedoel is ook op de website www.keramik-kraft.de te zien.
    Ik ga zelf naar 48155 Muenster, Hafenweg 26, tel. 0251-65889. Herr Karl-Heinz Berghaus. Wel eerst even 0049 voor het telefoonnummer zetten!
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.