ALGEMEEN > Diversen > versturen van kwetsbaar keramiek

Heb een kist van 120-150-30 cm met keramiek erin.
Het moet naar Korea, heeft iemand een tip. Het moet per vliegtuig verzonden worden, en ik weet dat het kostbaar gaat worden. Wie kan ik het beste nemen, zodat mijn werk heel aankomt?
gevraagd

7 antwoorden

  • Hallo Koen,
    Het versturen van kwetsbare spullen is altijd een gevaarlijk iets, maar goed inpakken en een goede transporteur is belangrijk.
    Ik zou eens TNT express bellen deze hebben diversen mogelijkheden, gewoon even informeren, ze zijn zeer goed.
    Met vriendelijke groet, John.
    beantwoord
  • Dag Koen,
    Ik kan je aan een adres helpen van iemand die altijd zaken vervoerd naar dat soort bestemmingen en er veel verstand van heeft. Als je dat zou willen kan ik contact met hen opnemen.
    Vriendelijk groeten, Inez
    beantwoord
  • Ik weet niet van waar je komt, maar ik doe mijn zaken met een transportbedrijf in Eindhoven. Van tevoren laat ik het werk inschuimen bij een verhuisbedrijf. Zij spuiten schuim (GEEN PUR, dat drukt je werk kapot) in een door mij getimmerde kist, werk erin en weer een laag schuim erop. Het werk is wel van tevoren in plastic gepakt. Daarna afleveren bij de koerier. Het pakket wordt begeleid en je krijgt meteen een bevestiging van aflevering. Tip, leg een uitpakinstructie bovenin de kist.
    beantwoord
  • Dat zou heel fijn zijn. gr koen
    beantwoord
  • Koen, de tip van Marion is dé ideale manier om je werk te verpakken. Zelf werk ik daar al mee sinds de ijzertijd. Maar als je meermaals zulke verzendingen moet doen, kan je zélf deze 2-componenten in huis halen (eenmalig is ook te duur).
    Hieronder de firma waar ik dit 'verpakkingschuim' aankoop. Er zullen vast nog firma's zijn uit deze sector in uw omgeving.
    http://www.vosschemie-benelux.com/
    beantwoord
  • Lucien,
    Hoe heet het product dat je bij deze firma aanschaft?
    Gr.
    Hanneke
    beantwoord
  • Hanneke, vraag gewoon naar 2-componenten PUR type open cellen speciaal voor verpakking.
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.