ALGEMEEN > Diversen > Adres keramiekbedrijfje gezocht

Hallo
Kan iemand me een adres bezorgen van een bedrijf die gebruikskeramiek vervaardigd en eventueel ook vervaardigd in opdracht.
Ik ben namelijk op zoek naar een firma die designschalen van een bekend ontwerper kan vervaardigen. Het zijn platte ronde strakke schalen van één bepaalde diameter met een mat glazuur. Het zou gaan over een oplage van enkele duizendtallen. De kwaliteitsnormen zijn streng. Kan iemand me helpen????
ik ben zelf keramiste maar enkel beeldend werk en kreeg die vraag van een goeie vriendin die actief is in de design wereld.
dank u
Kathy Vandamme
Studio Brikat
www.brikat.be

9 antwoorden

  • Cor Unum in 's-Hertogenbosch maakt zeer hoogwaardige keramiek. Ook in opdracht.
    Succes! Gerrit Sman
    beantwoord
  • pottenbakkerij 't olde ambacht, fam. douwes, Jonkersvaart.
    Levert o.a. aan trendhopper, kwaliteits handwerk.
    beantwoord
  • Cor Unum in 's-Hertogenbosch maakt zeer hoogwaardige keramiek. Absoluut waar, maar er wordt niet gedraaid, utsluitend gietwerk. Fantastisch spul!
    Groet Cor
    beantwoord
  • Geachte
    dank voor uw reactie, kunt u me het volledige adres en eventueel telefoon of e- mail adres bezorgen zodat ik kan contact nemen met die mensen????
    hartelijke dank, Kathy Vandamme
    beantwoord
  • Beste Cathy
    Cor Unum contemporary ceramics, Gruttostraat 11, 5212 VM Den Bosch, T +31 (0)73 69 11 499
    F +31 (0)73 61 42 706, info@corunum.com, Director Jan Krapels, Design Director Ed Annink
    groeten, Hans
    beantwoord
  • hartelijke dank Hans
    weet u ook het agres van 't olde ambacht???
    beantwoord
  • beste Kathy,
    daar kan ik je helaas niet aan helpen
    groeten, Hans
    beantwoord
  • Probeer het daar eens
    Douwsma Pottery vof, H. Jonkersvaart 118, 9366TH Jonkersvaart. Telefoon Kaart /Route. Tel: 0594-631490 Fax: 0594-632365 ...
    suc6 Frans
    beantwoord
  • hartelijke dank Frans
    we nemen contact.
    Kathy
    beantwoord

Deze vraag is gesloten, er kunnen geen antwoorden meer aan worden toegevoegd.